Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn 2 hanen zijn te groot voor de kleintjes, maar duiken er dus ook totaal niet op.

)
Malenka schreef:Ik had niet anders van je verwacht.![]()
![]()
Je kunt alvast een lijstje bijhouden van waar ik in de komende jaren hout van heb.
Maar eerst 'even' een nieuw huis en passieve kas bouwen daar. Maar kan natuurlijk wel alvast voorbereiden
Ga je ook delen over dat proces Prairy? Of blijft het prive? 

mijn eerste gedachte was drie ronde tafels clusteren. Maar ik denk dat ik gisteravond, toen ik dat bedacht, een beetje te moe was om helder te denken want het voelt nu toch wel heel raar en onhandig.
3 vierkante tafels van een M2 per stuk lijkt me dan ook weer niet geweldig omdat je niet lekker twee mensen aan een meter kunt zetten. Dus er ook altijd mensen bij de naad van de tafels komen te zitten als je ze aanschuift. Jullie inzicht is welkom.
Ik ben ook een beetje aan het kijken naar ovaal of rond. Ik wil het liefst de gebogen vormen van het huis wat terug laten komen her en der. Vandaar ook dat gekke idee van meerdere ronde tafels. Maar als dat ronde niet in de tafel zit komt dat ook ergens anders nog wel.
iig niet betaalbaar zegmaar, ja voor een paar 1000 euro
Al zijn de meeste 120 tot 135cm. 
de running gag hier is dat ik alleen spullen van gietijzer en hardhout koop. Alles is zwaar! En daar zit echt wel een kern van waarheid in vrees ik.
Want ja, ik ben ook al aan het rondkijken voor gietijzeren onderstellen.