Renee1991 schreef:Leuke update weer! Ik ben blij dat ik die in het zonnetje in de tuin aan het lezen ben, als ik het weer van toen zie![]()
Was wel een flinke kas joh! Is het nog gelukt met de druif? Die kun je overigens prima verplaatsen hè..
Hey Renee! Ja, was zeker een flinke kas, 3x10m ongeveer geloof ik! We hebben de druif inmiddels provisorisch weten te ondersteunen en ideeën voor een mooie pergola liggen op de plank

YvonneV schreef:Ik heb tectonik van de dierenarts gekregen. Is eigenlijk voor runderen maar werkt ook goed voor paarden. Giet je max 25 ml over de rug heen. Werkt heel ang en je hoeft niet te wassen.
Tectonik is een geregistreerd insecticide in pour-on oplossing voor uitwendig gebruik. Tectonik heeft als werkzame stof permethrine. Permethrine is werkzaam tegen vele kruipende insecten en vliegende insecten (vliegen, wespen, knutten). Het middel is uitsluitend toegestaan voor de bestrijding van vliegen en Culicoides (knutten)
Volgens mij heeft mijn vorige dierenarts dat wel eens gedaan bij een Spanjaard die ik toen had. Die was net uit Spanje gekomen en had een infectie van een of andere Spaanse vlieg! Toen heeft hij inderdaad ook een (heel chemisch?) goedje over de rug gegoten, daarna niets meer mee aan de hand gehad