Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Gianti schreef:Hebben jullie tips voor leuke winkels die voor betaalbare prijs landelijke meubels hebben?
Xenos!
Mamamiesje, persoonlijk zou ik nog voor een fonteintje gaan. Altijd zo vies als mensen dan niet direct door lopen naar de keuken haha
En Rebecca de stoelen geef ik weer netjes terug hoor daar ga ik niks mee doen. Heb het getroffen met de huisbaas dus hou hem graag te vriend!
Lor1_1984 dat gaat vast mooi zijn. Soms is het inderdaad het verzamelen over de jaren. Heeel herkenbaar haha
_Micha_ schreef:Gefeliciteerd Vonneke, nu kan het echt gaan beginnen! Leuk zo'n huis waar vanalles aan moet gebeuren ik hou er van. Is de electra bij jullie niet goed? Nooit geweten dat stopcontacten zo duur zijn
Bedankt voor de tips van de tegels, ga eens even bij VT wonen kijken, al heb ik wel altijd het idee dat die dingen allemaal super overpriced zijn omdat ze hip zijn
Walrus we hebben de bank inderdaad niet gekocht, was eigenlijk ook meer omdat we daar op dit moment geen budget voor hebben met de verbouwing. Wilde 'm wel gaan halen wanneer de verbouwing klaar is maar kwamen toen een heel leuk gratis bankje tegen. Maar misschien toch nog wel. Hoorde alleen hele negatieve ervaringen over seats and sofas. Dus wil je me op de hoogte houden hoe het bij jullie gaaten of de bank een beetje goed blijft.
Claudia ook al zo'n oud huis, leuk! Wel fijn dat de badkamer redelijk nieuw is. Hoe zit het met jullie isolatie?
Onze woning komt uit 1930. Alle lagen behang zaten er nog onderEr zijn wel kunststof kozijnen en dubbel glas in gezet maar dat is geloof ik ook het enige wat hier ooit gerenoveerd is geweest.
MarjanB wat een mooie kleuren voor de muren! Welke is die lichtgrijze?
Ik zou inderdaad ook niet eerst voor goedkoop gaan en dan dingen aanpassen, ik denk niet dat je dat ooit nog doet. Plus het is zonde geld. Wij willen nogal dure verf (duurder dan normaal) in het hele huis. Vriend zei eerst ook zullen we alles anders eerst gewoon wit doen en later de kalkverf.no way.
Kentaro hele leuke prullenbakken! Die ga ik straks eens voorleggen. Ben alleen bang dat die sensor in no time stuk is
Lienek ik weet niet wat je stijl is, maar ik heb echt hele leuke en lekker zittende lounge stoelen bij de ikea gezien. Ze hadden ook super toffe kleurtjes.
[ Afbeelding ] het is de Strandmon. Ze hebben er ook nog een in een soort pilotenleer, hetzelfde model.
Lor1 mooi dat Grenen! En dat verkleuren hoort er bijmaakt het juist zo mooi.
Mamamiesje kom er ook steeds meer achter dat (mooie) spullen duur zijn. Had er ook nooit over nagedacht hoeveel geld zulke dingen zouden kosten. Wij hebben ook geen fonteintje en ook besloten dat niet te doen. Scheelt weer.
Dacht altijd dat ik tegels lelijk vond maar dat is blijkbaar helemaal niet zo
Wat voor tegels worden het precies Vonneke?
Zo ik ben weer bij
We gaan morgen voor verf kijken, naar een speciaalzaak dus hoop dat ze ons goed kunnen helpen.
We willen niet echt wit, mag best een beetje grijstint of een vergrijsde kleur zijn. Maar ook zeer zeker niet te aanwezig.
_Micha_ schreef:Gefeliciteerd [naam], nu kan het echt gaan beginnen! Leuk zo'n huis waar vanalles aan moet gebeuren ik hou er van. Is de electra bij jullie niet goed? Nooit geweten dat stopcontacten zo duur zijn
Bedankt voor de tips van de tegels, ga eens even bij VT wonen kijken, al heb ik wel altijd het idee dat die dingen allemaal super overpriced zijn omdat ze hip zijn
Kentaro schreef:Wat een onwijs gave meubelen!!
(let wel op dat in de loop der tijd deze meubels behoorlijk verkleuren/misschien niet meer leverbaar zijn!)
Lienek schreef:Lor1_1984 dat gaat vast mooi zijn. Soms is het inderdaad het verzamelen over de jaren. Heeel herkenbaar haha
_Micha_ schreef:Lor1 mooi dat Grenen! En dat verkleuren hoort er bijmaakt het juist zo mooi.
vonneke schreef:Ik zou gewoon wat gaan schuiven zodra je in de woning zit.
Wij hebben gekozen voor een grote eettafel met bank en veel stoelen in het lichtste gedeelte van het huis. Waarschijnlijk zullen we hier de meeste tijd doorbrengen maar dat moeten we nog beleven. Wordt dat niet het geval dan gaan we verschuiven.
Cardy schreef:Schuiven kan inderdaad altijd nog.
Alleen.. Zit ik met de afmetingen van de meubels, dan kan ik ze niet zomaar overal naartoe schuiven. Tevens is het ook nog bepalend welke kant van de bank de hoek krijgt.