Ik ging naar de action voor de make up organiser, kom ik met 2 volle tassen de action weer uit....
Anoniem
Geplaatst: 17-06-13 15:03
story of my life Wat voor make-up organizer hebben ze dan? Nooit gezien en me make up organizers!
Air
Geplaatst: 17-06-13 15:23
Ze hebben nu weer zo één van acryl, ik heb hem ook gekocht en had die andere al die ze een jaar terug ofzo hadden Deze is redelijk klein, vierkant en dan aan twee kanten een paar vierkante vakjes op een rij.
Owja, voor die make up organiser had ik nog willen kijken Ik heb woensdag een babyshower en er werd gevraagd of we een aardigheidje wilden kopen. Ik heb een mandje gekocht met flesje badschuim en bodylotion voor de moeder, pakje babydoekjes, rompertjes, sokjes en later bij de supermarkt zwitsal. Vind het erg leuk geworden zo
Aranel
Geplaatst: 17-06-13 18:57
Menino schreef:
story of my life Wat voor make-up organizer hebben ze dan? Nooit gezien en me make up organizers!
Veeeeel te klein Voor mij iig, stuk of 8 vakjes waar maar één dingetje in kan per vakkie.
En de nepwimpers waren er ook al uit in het filiaal waar ik altijd ga Maar heb alsnog wel andere dingen gekocht, haha.
De navigatie valt me behoorlijk tegen. Ik heb hem tot nu toe op bekende routes gebruikt maar dan geeft hij hele ander routes aan als waarvan ik zeker weet dat dat de kortste zijn. Bijvoorbeeld zondag een rit van 135km en dan geeft hij 197 km aan.
Ik was gisteren bij de action, moest iets halen voor stage, en zag daar super leuke sandaaltjes en sleehakken, dus ga er na stage nog maar even naartoe.. Hopen dat ze mijn maat nog hebben, waren iets van €5,- kan ze niet laten liggen haha
Air
Geplaatst: 19-06-13 16:20
Davinia_ schreef:
Air schreef:
Die kleine zijn juist handig voor make up die je iedere dag gebruikt.
Bij mij niet, ik wil iedere dag nogal graag afwisselen
Oh, iedere dag een andere kleur foundation, poeder, mascara etc.? + kwasten.
Aranel
Geplaatst: 20-06-13 16:39
Ik ben gisteren ook weer ff geweest
20 kleerhangers gekocht van fluweel zodat je kleren er niet afglijden, een agenda (1 euro, hoe kunnen ze het ervoor maken ), hapjes voor de hondjes en een sausje voor t gourmetten morgen
Ben ook weer even geweest. Cadeautje gehaald voor een housewarming en voor mezelf 2 mappen en tabbladen. Had op Pinterest goede ideeën gezien over het organizen van belangrijke papieren en financiën enzo. En aangezien ik per 1 juli ook werk heb waar ik echt geld mee ga verdienen Oké, met bijbaan ook, maar dit is natuurlijk meer
Kwam ook nog thuis met zo'n kapstok voor aan de deur. Ik heb al een kapstok op mijn slaapkamer, maar vriendlief wil nog dingen op de grond gooien, omdat de ene kapstok volhangt met mijn zooi, haha. Dus die heeft nu ook zijn eigen haakjes om dingen op te hangen
van die kapstokjes voor over de deur zijn echt goed! Vind het echt jammer dat er maar 2 op mijn deur passen. Probeer ze nu te vinden voor mijn kastdeuren Hebben ze bij de ikea, maar niet bij het filiaal waar ik meestal kom En housewarming kadootjes zijn er ook altijd goed te vinden
ook weer bij action geweest, kost elke keer weer teveel geld haha. Cadeautjes voor neefje gehaald wat kleur boekjes, schoonmaak middel van ajax wasmiddel en meer huishoudelijke dingen
Vandaag wat afwasborstels gehaald. 2 longdrinkglazen (heb het weer aangevuld tot 6, 2 laten vallen) Ook een klein notitieblokje met inimimarkers. Fijn voor op het werk