Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Hm beetje jammer, de La van Laugh often zijn eraf gevallen. Helemaal vies dus dat wordt morgen naar de Action en flink duimen dat hij er nog ligt zodat ik deze letters kan vervangen
karlijn1985 schreef:Jolien87 schreef:Hm beetje jammer, de La van Laugh often zijn eraf gevallen. Helemaal vies dus dat wordt morgen naar de Action en flink duimen dat hij er nog ligt zodat ik deze letters kan vervangen
Ik heb er hier 1 liggen, vind m super, maar wacht al 9 maanden tot vriendlief bepaald waar ie mag komen. Bovendien heb ik er nog 1 liggen.
Als ik jou ermee kan helpen mag je m wel overnemen.
Haal ik ooit wel een nieuwe als vriendlief de plaatsen bepaald heeft
zonnepaardje schreef:Hoi,
Heb gister zon warmtestickers voor op kledij gekocht...
Iemand ervaring mee? Omdat ik last heb van rugpijn en warmte helpt er goed tegen...
Ben alleen bang dat het te warm wordt, op de verpakking staat er + 43
zonnepaardje schreef:Hoi,
Heb gister zon warmtestickers voor op kledij gekocht...
Iemand ervaring mee? Omdat ik last heb van rugpijn en warmte helpt er goed tegen...
Ben alleen bang dat het te warm wordt, op de verpakking staat er + 43
simodi schreef:Ik ging naar de Action voor een stamper (zo'n ding om stamppot mee te maken) want ik wilde verse zuurkoolstamppot maken, hadden ze die niet ....!![]()
Bleek dat ik er gelukkig toch nog eentje in de keukenla had liggen!
justdiesel schreef:Hebben ze ook schoolbordjes?
En een vraag over het serum, ik heb zo'n flesje maar heb zo'n hekel aan die plak handen die je er van krijgt.....
Nou heb ik ooit eens iets over verdunnen gelezen zodat het in een spuitflesje kan, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Hoe moet dat nou ook alweer?
Lisetje schreef:simodi schreef:Ik ging naar de Action voor een stamper (zo'n ding om stamppot mee te maken) want ik wilde verse zuurkoolstamppot maken, hadden ze die niet ....!![]()
Bleek dat ik er gelukkig toch nog eentje in de keukenla had liggen!
Sjongejonge Simodi ik heb jou 2 pb's gestuurd ipv quoten haha sorry.
Ik wilde dus zeggen: ik heb die van mij wel daar vandaan en hij werkte prima voor mijn allereerste andijviestamp haha