Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Of je zet ze op een tafel, dan hebben ze geen last van vorst aan de grond...![]()
Ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met bomen??
Wij wilden in de tuin gaan voor een dakplataan. (schaduwplek) Nu waren we vorige week bij een tuincentrum en spraken daar een hovenier. Zijn voorkeur zou uitgaan naar een moerbij, aangezien deze minder hard groeit en de plataan een bepaalde tijd behoorlijk veel stuifmeel af zou geven?!? Nog nooit van zo'n boom gehoord, lang leve googleMaar na het zien van de plaatjes, vraag ik me toch af of dat wel is wat we zoeken. Heeft iemand van jullie toevallig een plataan of een moerbij en zoja wat is jullie ervaring daarmee?
Kentaro schreef:Wij hebben geen grote tuin![]()
Die hovenier die we spraken gaf ook aan dat het slim was om een van hun een keer te laten komen om goed te laten zien hoe je de boom goed bij moet houden, en dat vond ik wel een heel goed idee![]()
antheman, ben blij dat te horen! Ik ben ook heel gevoelig op de luchtwegen, en dan wil je daar toch wel op letten.
laurabram, we hebben best wat merels, dus dat is al helemaal leukM'n vriend was alleen bang dat er ook veel vliegen e.d. op af zouden komen?!
Kentaro schreef:laurabram, we hebben best wat merels, dus dat is al helemaal leukM'n vriend was alleen bang dat er ook veel vliegen e.d. op af zouden komen?!