Leer hier een hoop!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Dat heb ik ook Courseskoekjes vind ik van euroshopper of Jumbo E-merk net zo lekker, maakt me vrij weinig uit.. Chips koop ik ook gerust bij de Aldi of Lidl, chocolade vind ik daar ook erg lekker
Het is maar net waar je de nadruk op legt. Persoonlijk geef ik dan liever meer geld uit aan gezond en goed voedsel en besparen op koekjes bijvoorbeeld, dan andersom. (bedoel hier trouwens niet mee dat andere mensen het fout zouden doen als zij andere keuzes maken!!)
zonnebloem18 schreef:Fijne supermarkten hebben het trouwens gewoon op de kaartjes staan.
Ze hebben bij ons o.a. per rol, kilo, liter enz er op, alleen bij de aanbiedingen niet.
Zo zijn de zakjes hagelslag hier duurder als een pak hagelslag van het eigen merk.
Je moet niet kijken naar de prijs per verpakking maar op gewicht want de ene verpakking is 500gram terwijl een ander 450 of 350 gram is.
Courses schreef:Ik vind Chips van die dure merken niet eens lekkerIk heb veel liever een B-merk daarmee! Ook pizza's enzo, lekker huismerk ofzo, vind ik helemaal geen probleem. Ik ben daar niet zo kieskeurig op.