Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
galley schreef:Ik ben van plan mijn uitzet voor een groot deel bij de action te halen. Ik weet dat het slechte kwaliteit is(heb er gewerkt en zat voorbij zien komen) maar 1,25 voor een hand/theedoek ipv 4 euro bij de hema bijvoorbeeld is toch echt wel aanlokkelijk.
xSCWx schreef:Heb wel onwijs gave oorbellen met veertjes er aan gehaald!
galley schreef:Ik ben van plan mijn uitzet voor een groot deel bij de action te halen. Ik weet dat het slechte kwaliteit is(heb er gewerkt en zat voorbij zien komen) maar 1,25 voor een hand/theedoek ipv 4 euro bij de hema bijvoorbeeld is toch echt wel aanlokkelijk.
ais schreef:tinkersjakie schreef:Theedoeken drogen altijd in begin moeilijk af, na een paar keer wassen gaat het beter.
Ze zijn allemaal al minstens 5 keer gewassen, lijkt mij toch dat ze het dan wel een keer zouden moeten doen toch? Van de aldi deden het na één wasbeurt al beter
Mjetterd schreef:Aankomen zaterdag hebben wij een landdag (paardrij dag voor gehandicapten), het thema is 'bloemen' en ik heb gezegd de aankleding van de paarden te regelen. Iemand nog ideeën?
Wat ik al heb bedacht:
* Haarspuit bussen (bloemetjes op de kont maken)
* Nep bloemen, in de manen vlechten, en misschien het tuig mee te versieren.