Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Op de wijze die hier niet (en terecht!) besproken mag worden, denk ik zo.
Overigens blijf ik me verbazen over het feit dat mensen daar zo 'trots' en open voor uitkomen. Alsof boeken stelen minder erg zou zijn dan muziek of films...
Kirsten schreef:Ahhh ik snap het verschil nu!
Dus de Kobo Glo is een aanrader?
Kan iemand hieruit wijs worden, of hier nou ook verlichting in zit?
http://www.micro-mail.nl/web/mm200706.n ... TNR=176142
asjemenou schreef:Ik heb sinds vandaag ook een Kobo glow.
En ik heb van 1 schrijver 11 boeken in 1 mapje zitten, deze heb ik naar de kobo gekopieerd. Maar als ik hem daar open krijg ik alleen het eerste boek te zien. Hoe begin ik bij het tweede of derde boek?
Alvast bedankt!
Tilmar schreef:Ik vind het het zo jammer dat het zo lastig is om boeken op je reader te krijgen! Uiteindelijk lukt het, maar je moet wel even weten hoe.
Helemaal als het boeken met DMR zijn... Op deze manier gaan mensen die niet zo handig zijn nooit over op een ereader!
Tilmar schreef:Hebben jullie ook wel eens boeken gekocht dan? Dat gaat echt niet handig hoor!
En ik spreek niet voor mezelf, met een beetje puzzelen kom ik er wel uit, maar ik vraag me af of dat voor iedereen geldt.
Dallista schreef:Zie het probleem (gelukkig) niet, ik koop boeken rechtstreeks vanaf de Kindle in de ebook store met een paar drukken op de touchscreen, en een paar seconden later is het ebook via de wifi op de Kindle gezet, hoef ik verder niets voor te doen.
Gwen schreef:Klopt, Keet. En als ik het legaal gekochte Bol.com-boek dan in toch Calibre wilde zetten haalde ik de DRM eraf via een programmaatje, gevonden op internet. Maar als ik dat nu doe wordt het omgezet in een demo-versie van het boek i.p.v. het hele boek. Nu gebruik ik toch maar weer het Adobe-programma.