Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolleke schreef:__Nicky schreef:Ik zou niet voor zo'n goedkope stijltang gaan... Is echt funest voor je haar. Heb er eentje gehad en een paar dagen gebruikt, m'n haar was net stro! Heb nu een duurdere van Braun en die is erg goed. Liever iets duurder maar goed dan zo'n goedkoop rotding....
Mee eens
Echter is die kleine wel echt superhandig.
Als je op vakantie gaat en een keertje je haren wil stijlen zijn ze ideaal, gaan zo in je handtas mee en je kan er plukjes mee bijwerken.
Maar verder niet doen, stijlen is al niet goed voor je haar en zo'n kleintje heeft hetzelfde effect als met bakpapier en een strijkijzer op je haar.
Maar als je altijd je haar stijlt en je wil er een om plukjes bij te werken is het ideaal (bleef vroeger overal en nergens slapen, dan is zo'n ding in je
tas altijd mee, 'sochtends even opwarmen paar minuutjes plukjes bijwerken en klaar)
Maar ook voor die grote, spaar liever wat en koop en wat duurdere
Voor nagelverzorging kun je helemaal los. Erg leuk om cremetjes en nagelverzorgingskitjes te kopen. Die dingen kosten daar nook werkelijk geen drol.
Heeft iemand trouwens ervaring met de thermo truitjes? De leggings komen regelmatig voorbij, die wil ik hebben maar zit bijna dagelijks op de scooter en in de winter kun je wel 20 lagen gaan aantrekken, heb liever een thermo truitje ofzo.
Zijn die net zo goed als de leggings, zitten ze een beetje? En hoe vallen ze?
Evelli schreef:Likemaaike schreef:Waar liggen de volgende dingen :
** Lederdoekjes > bij het wasmiddel
** Glimspons > bij de schoenveters
** Tondeuse > bij de mannenluchtjes/deo
** Rubberen Borstel > bij de deurmatten en bezems
(verschilt natuurlijk per action maar welke afdeling xd.)
Volgende keer beetje zoeken in het topic, staat het allemaal minimaal 3 keer beschreven
MyLittleLove schreef:Nu jullie het over de luchtjes hebben, zijn die echt zo lekker? Want dan ga ik morgen na school er even langs, heb namelijk nu alleen oilily, black star en forbidden rose en die word je na een tijdje ook zat
Elevien schreef:MyLittleLove schreef:Nu jullie het over de luchtjes hebben, zijn die echt zo lekker? Want dan ga ik morgen na school er even langs, heb namelijk nu alleen oilily, black star en forbidden rose en die word je na een tijdje ook zat
Ik vind ze lekker! Maar of ze lang blijven hangen? I don't know... heb ze vandaag namelijk gekocht