Ik heb rolgordijnen van de Ikea, iets van 15 euro per stuk geloof ik. Ziet er niet eens lelijk uit, en als ze wel lelijk worden, dan gaan ze de kliko in, dat is dan niet erg voor dat geld.
_Sanne
Geplaatst: 17-11-11 23:54
Ik wil graag vouwgordijnen. Vandaag ook voor gaan kijken, maar ze waren niet op voorraad.
Mijn vitrage past niet in de wasmachine en de stof is ook niet wasbaar met een gewone machine. Als het al had gekund, had ik het denk ik toch niet gedurfd Sanne, Mooi!
gordijnen zijn echt gruwelijk duur.... zelfs het goedkoopste bij leen bakker vond ik nog te duur dus ik heb goedkope kant en klare van de hema.
maar per vertrek kan je gerust vanaf € 200 rekenen
Moschino
Geplaatst: 19-11-11 20:22
Idd echt niet grappig wat gordijnen kosten. Ik heb afgrijselijk goedkope IKEA gordijnen (was als tijdelijke oplossing bedoeld maar hangt er nu al drie jaar ), maar ik wil mooie gordijnen van velours stof. Wil ze nog eens zelf maken. Het schijnt op zich niet vreselijk moeilijk te zijn als je je beperkt tot een enkele plooi.
werd mij enorm afgeraden door mn moeder die het ooit eens gedaan heeft ik heb in de woonkamer heeeeeele mooie velourse gordijnen hangen, in groentinten. ben er na 7 jaar nog steeds heel erg blij mee. heb ze toen bij de hema laten maken. kost wat, maar je hebt er wel echt jaren plezier van
Gordijnen zijn idd duur!wij hebben gelukkig kant klare gekocht bij leenbakker! Paste net bij onze ramen en die gordijntjes waren rond 60,- per stuk? Vind ze ook nog best goed passen in ons huis vind dure gordijnen echt jammer van het geld... Maarja als je geen standaard afmetingen hebt moet je wel!
Onze bank is inmiddels ook binnen (we hadden de verkeerde hoek geleverd gekregen) erg klantvriendelijk zijn ze niet bij leenbakker pfoe.. Kon geen sorry of iets af of hulp terwijl onze schuld niet was... Dus heb toch maar even korting afgedwongen..
Ik zal morgen foto's maken! We zoeken nog een kleine smalle boekenkast en een klein tv kastje van 50 bij 50 heel lastig vinden dus als iemand wat weet
Nou we zijn beetje uitgekeken op Ikea plus dat ik wel graag een mooie kast wil ik woonkamer.. We hebben al niet veel meubels dus die paar die er staan vallen erg op...
Heb ik even geluk dat mijn moeder een eigen atelier heeft.... En dus haar eigen gordijnen heeft gemaakt en de mijne ook doet Leuk stofje kopen voor niet te deur... een rest stof ofzo. Bij Kwantum hebben ze mooie stoffen die niet altijd te duur zijn...
als je ze bij kwamtum haalt kan je ze net zo goed daar ook laten maken, dat is namelijk gratis daar
Texas1
Geplaatst: 21-11-11 11:53
Dat is waar, maar dat geldt volgens mij niet op de rest stoffen. Maar daar doelde ik niet, al lijkt het wel zo te staan. Wij kopen vaak stof op de markt.
Nou wij wonen nu weer beneden! Kant en klare gordijnen zal hier niet lukken met onze grote ramen.
Nic
Geplaatst: 21-11-11 17:24
Ariebombarie schreef:
als je ze bij kwamtum haalt kan je ze net zo goed daar ook laten maken, dat is namelijk gratis daar
Toen ik er van de week was, vroeg ik het of het gratis gemaakt was, en het was alleen op stoffen met een bepaald label. Toevallig waren dat alleen de wat duurdere stoffen. Anders kost het 8 euro per baan. Kwantum Oosterhout.
rest partijen stof moet je zowiezo geluk hebben dat het net de kleur/materiaal is wat je in gedachten hebt. dus vaak zit je al op een duurder iets om datgene te krijgen wat je wil
Hier gisteren begonnen met het slopen/opknappen van de grote slaapkamer boven. my god.. dit wordt dus serieus een 2 maanden project
*hele plafon gaat eruit ( is gisteren gebeurt ) *compleet nieuw plafon er weer in *nieuwe sierlijsten erop *nieuwe bedradingen voor de lichten ivm spotjes. * een inbouwkast in die vriendlief zelf gaat maken *van die houten kastjes waar de verwarmingen achter kunnen *muren stucen *verven en behangen *nieuwe vloer erin *gordijnen laten maken
en dat... is nog maar kamer nummero 1 kamer numero 2 en de gang worden daarna op dezelfde manier aangepakt