Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistid schreef:Ik heb vandaag nog weer wat vakantiespulletjes gehaald. Zag ook dat ze facatures hebben, hopelijk hebben ze die na mijn vakantie nogsteeds want ik vind het wat knullig om nu te solliciteren (via internet moest het stond in de winkel) en dan vervolgens een week niet bereikbaar te zijn
xxelviraxx schreef:Ja vanacht. Ik had pijn in mijn nek vanmorgen. Maar misschien dat ik er aan moet wennen. Ik kijk het nog een weekje aan en anders pak ik mijn oude kussen weer. Kan er ook niet alles van verwachten voor dat bedrag€ 6,95
HubbaBubba schreef:mistid schreef:Ik heb vandaag nog weer wat vakantiespulletjes gehaald. Zag ook dat ze facatures hebben, hopelijk hebben ze die na mijn vakantie nogsteeds want ik vind het wat knullig om nu te solliciteren (via internet moest het stond in de winkel) en dan vervolgens een week niet bereikbaar te zijn
Zo raar is dat niet hoor!
Gewoon solliciteren en waarschijnlijk gaan ze in het sollicitatiegesprek wel vragen of je nog vakantieplannen hebt.
Als ze je ronduit geschikt vinden en je graag willen hebben dan is dat ene weekje ook wel te overzien hoor.
Pelryo schreef:dagelijksen vaker als ze echt in de zon staan. Mijn tomaatjes gaan heel goed ( al 7 cm hoog!) aardbeien blijven net o,5 cm hoog.
yvonnedv schreef:heeft iemand die broodtrommel gekocht? Ik heb er van de week wel mee in mijn handen gestaan maar hij leek me zo klein.
Weet iemand ook hoe het met garantie op elektrische apparaten gaat bij de Action?