Wat koop je bij de Action? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HelgaV

Re: Wat koop je bij de Action? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:39

haha, graag gedaan hoor!!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 13:49

Nou, ik zal vanmiddag nog even heen, hóóp zó dat die lederdoekjes er nog zijn in Leek!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:36

Nou, de lederdoekjes waren er nog in overvloed!

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:13

mistid schreef:
Ik heb vandaag nog weer wat vakantiespulletjes gehaald. Zag ook dat ze facatures hebben, hopelijk hebben ze die na mijn vakantie nogsteeds want ik vind het wat knullig om nu te solliciteren (via internet moest het stond in de winkel) en dan vervolgens een week niet bereikbaar te zijn :+

Zo raar is dat niet hoor!
Gewoon solliciteren en waarschijnlijk gaan ze in het sollicitatiegesprek wel vragen of je nog vakantieplannen hebt.
Als ze je ronduit geschikt vinden en je graag willen hebben dan is dat ene weekje ook wel te overzien hoor.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:39

xxelviraxx schreef:
Ja vanacht. Ik had pijn in mijn nek vanmorgen. Maar misschien dat ik er aan moet wennen. Ik kijk het nog een weekje aan en anders pak ik mijn oude kussen weer. Kan er ook niet alles van verwachten voor dat bedrag :D € 6,95

Hoe gaat het nu met je kussen?

Ik ben er helemaal gek mee. Sleep hem zelfs mee naar de camping terwijl ik daar eigenlijk een kussen heb :D :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:17

HubbaBubba schreef:
mistid schreef:
Ik heb vandaag nog weer wat vakantiespulletjes gehaald. Zag ook dat ze facatures hebben, hopelijk hebben ze die na mijn vakantie nogsteeds want ik vind het wat knullig om nu te solliciteren (via internet moest het stond in de winkel) en dan vervolgens een week niet bereikbaar te zijn :+

Zo raar is dat niet hoor!
Gewoon solliciteren en waarschijnlijk gaan ze in het sollicitatiegesprek wel vragen of je nog vakantieplannen hebt.
Als ze je ronduit geschikt vinden en je graag willen hebben dan is dat ene weekje ook wel te overzien hoor.

Ja maar ik vertrek morgen al :+ . Dus dan zou het er op neer komen dat ik vandaag mijn sollicitatie verstuur en dan een week niet bereikbaar ben. Dat is niet zo'n beste binnenkomer denk ik.

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:22

Oooh ok!
Dacht dat je nu wilde solliciteren en ergens van de zomer een week weg zou gaan.
Weet niet hoe zo'n formulier eruit ziet maar misschien is er ruimte voor een opmerking??
Dan zou je het erbij kunnen zetten en (als dit zo is) er ook meteen achteraan dat je verder de gehele zomer beschikbaar bent.

Dat zullen ze wel weer fijn vinden natuurlijk.
Bijna iedereen gaat in Juli, Augustus of September dus hebben ze aan jou juist wel weer een goeie!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:28

Ja dat klopt. Maar heb stiekem geen zin meer om nu nog een sollicitatiebrief + CV te schrijven dus ik doe het wel na mijn vakantie O:) . Dan kan ik in principe elke doordeweekse dag werken, behalve 12-13-14 juli en nog 2/3 dagen begin augustus met de regiokampioenschappen.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:33

Vanmiddag ben ik weer even geweest. Ik heb nog ene poetskist gehaald, erg maakkelijk. Een haarborstel voor paardjes lief, serum voor paardjes, tandenborstels voor mij en vent lief, een paar zonnebrillen ze vallen na 1,5 jaar uit elkaar merk ik nu. Dus heb er maar meteen 3 mee genomen! en 2 zeegras mandjes voor in de kast.
16 euro ofzo

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:36

Hoevaak moet je de groenteplantjes (tomaat/aardbei) water geven? :')
Ik ben echt niet-plantwaardig :=

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:42

dagelijks :P en vaker als ze echt in de zon staan. Mijn tomaatjes gaan heel goed ( al 7 cm hoog!) aardbeien blijven net o,5 cm hoog. :(

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 19:44

Ik heb ze pas woensdag gekocht! :)
Maar ze hebben net hun eerste slokje water op :j

1x in de 2 dagen? Ze staan op de vensterbank.. Niet vol in de zon, maar ook niet in de schaduw.

paschja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:09

Pelryo schreef:
dagelijks :P en vaker als ze echt in de zon staan. Mijn tomaatjes gaan heel goed ( al 7 cm hoog!) aardbeien blijven net o,5 cm hoog. :(

Die tomatenplanten worden hier inmiddels idioot groot, en dan zijn ze er nog lang niet, wat heb ik me weer op de hals gehaald... _O-

Maar dat van die aarbeien: dat heb ik ook! Benieuwd of dat nog wat gaat worden... |(

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:30

Haha zeg net tegen m'n vriend dat we even een nieuw broodmes moeten hebben en ik morgen wel even op pad ga daarvoor.
Dat ik ook ff naar de action ga snuffelen, is wel onze favo winkel hè, hij vind hem wel cool 8-)
Moest ik ook maar even die neusstrips halen waar hier over verteld werd := <- gniffelen :Y)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:48

Wij hebben de broodtrommel trouwens! :))

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:52

Oja die vind ik ook zo leuk, die beige!
Enige puntje van aandacht is dat ik het brood in de vriezer heb liggen, want zoveel brood hebben we niet.
Maar denk wel dat ik 'm ga halen, dan doe ik er wel ontbijtkoek, liga en dat soort meuk in!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:37

Afbeelding

1,59

Handig om mee te nemen op concours

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:41

yvonnedv schreef:
heeft iemand die broodtrommel gekocht? Ik heb er van de week wel mee in mijn handen gestaan maar hij leek me zo klein.

Weet iemand ook hoe het met garantie op elektrische apparaten gaat bij de Action?

?????

Ik wil eigenlijk die boormachine halen maar dan wil ik wel eerst weten hoe het met garantie gaat bij de action

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:45

Een half jaar op electronisch artikelen boven de €10,00 bij de Action zelf (wel de bon erbij) en daarna voor de fabrikant zover ik weet.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:50

ok dank je

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 23:55

Heb op die krukjes gezeten, vond ze erg wankel...

Vandaag nog heen geweest, die vierkante plastic tuinbak gehaald, sokken, batterijen, dus dit keer viel de rekening mee

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:17

Heeft er iemand de krul of stijl tang van de action ? Hoe bevalt die ?
Ik twijfel telkens om de krul tang mee te nemen omdat m'n oud nie goed meer werkt maar wil eerst weten hoe die bevalt :)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:21

Ik heb die mini stijltang. Maar vind het maar niets. Was ook maar 2,99. Maar hij word echt MEGA warm. Het hele ding word warm..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:27

Ik heb ook die mini stijltang, hij werkt opzich wel goed maar ik heb nu eentje van een beter merk en merk wel echt heel veel verschil. Die van de Action wordt inderdaad heel erg warm :j (te warm)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 12:32

Oki, dankje en nog iemand ervaring met de krultang ?