Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
3bengels schreef:Rinske schreef:Heb net ook een hoesje met eigen logo van mijn nieuwe bedrijfje besteld, voor 15 euro.
Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag? Ik ben namelijk op zoek naar een leuk hoesje maar ik kan niks vinden.
.
. Hij kan volgende week pas officieel besteld worden omdat mn abbonement dan verlengd kan worden. Mááár de bestelling staat!
Waarschijnlijk pas begin volgend jaar...
Pebblesther schreef:Tienn leuk joh![]()
Nou ik heb mijn eerste rekening binen van Hi. Ik betaal normaal €30 per maand en zou de eerste 3 maanden €16.00 betalen en nu heb ik ineens een rekening gekregen van €42!!
Ik had wel een sms gehad dat ik over mijn internetbundel heen zat maar ik had voor €1 per maand 250 MB extra besteld en dat rekent hij niet mee.
Maar even achter aan bellen hoe dat precies zit.
Rinske: zo'n skin ziet er leuk uit! Is dat alleen een ander achterkantje wat je er om doet? En wat moet ik me bij een doorzichtig hoesje voorstellen? Is dat een soort plastic?

Pebblesther schreef:Rinske: zo'n skin ziet er leuk uit! Is dat alleen een ander achterkantje wat je er om doet? En wat moet ik me bij een doorzichtig hoesje voorstellen? Is dat een soort plastic?
.
. 
Hoe smaakte het?
. Dan zet ik hem op de vliegtuigstand, weet ik ook zeker dat ik niet voor half 9 's ochtends uit bed gebeld word
.