Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Mooie lijsten zijn duur dus kan je beter daar je geld in stoppen denk ik

wat een verbetering! 
Zaterdag de muren van de hal geverfd met structuurverf en gisteren het plafond daar verder afgemaakt. Het plafon in de slaapkamer is inmiddels ook geverfd en de 1e muur van de slaapkamer heeft een kleurtje
Gaat hard!!! Het is zo leuk dat alle stappen die je nu neemt, je huis onwijs opknappen en veranderen
het is opeens allemaal zo mooi licht en ruim!! Oh en de eerste muur van de badkamer is getegeld! 

Dat mis ik in nieuwbouwhuizen, die mooie ramen, hoge ramen of juist kleine raampjes
Geeft vaak sfeer
Stadspandjes zijn vaak sowieso veel sfeervoller
. Ik ben ziek en daar baal ik van
maar heb ik wel even tijd om hier even te reageren
alleen nu de muur nog even bij werken
van de week plinten er aan maken boven en dan is boven echt álles af! De gang is zo goed als af, de orginele tegeltjes zitten weer tegen de muur (als plint). De muur trok vocht op, dus hebben we er gaten naar beneden in geboord, tot aan de fundering en daar spul in gegoten dat in de stenen trekt en vocht tegen houd, dus de komende 30 jaar geen last meer van vocht. Aleen nog even een klein stukje beton zwart schilderen. In de gang liggen de orginele tegelvloer nog in (vindt ik erug mooi) maar één of andere debiel heeft ooit een drietal tegeltjes verwijderd en daar beton in gegoten
zo zonde. Gelukkig zit het onder de radiator en als ik het zwart schilder valt het niet zo op.
en dan zaterdag de keuken verder af monteren. Dan moet de tegelzetter nog komen, dan de schouw voor om de afzuigkap en nog een schuifdeurkast maken en dan laminaat leggen en dannnnnnnn ga ik er in. Nog een paar weekjes
.
. Maar het einde is in zicht, fijn dat het vocht nu weg kan blijven en dat je kunt afwerken. Wel zonde van die tegeltjes ja. En de keuken bijna klaar, wat een feest.
. De ergste keutels liggen onder de vaatwasser, daarachter zit een gat in de vloer. Volgens mij niet door en door, maar toch lijken ze daar vandaan te komen. Nu nog iets verzinnen om het dicht te krijgen, het is zo'n kleine ruimte je kunt er bijna niet bij. Er zit een knelkoppeling van de verwarmingsleiding. Die liggen bij ons in de betonvloer gegoten, maar met de verbouwing had er een handigerd doorheen geboord en moest het worden opengehakt om te repareren.
. Na de muizenplaag van vorig jaar tijdens de verbouwing heb ik hier niet veel trek in.
Sizzy schreef:Laura, ja heik kan het nog niet over m'n hart verkrijgen om hem weg te halen
hahaha
Oehhh naath, spannend!! Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Marquez, eindelijk het keukenblad, fijn!! En jullie zijn ook flink bezig geweest zeg!
We hebben het bij een teak en grenen verkoper gekocht, en die heeft gewoon een grote loods/winkel waar alles op voorraad is. Je krijgt daar dus ook echt wat je in de winkel ziet.

)
)