Ik zou het dan ook in twee keer doen, denk ik! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou het dan ook in twee keer doen, denk ik! 

de andere waren nog nat..

jamiroquai schreef:#zucht#![]()
Wat is dat toch duur, een neiuwe tuin.![]()
70 m2 bestraten met een tegel van 30 euro per m2
Die ophoging laten weghalen- is belachelijk duur, maar we gaan het NIET zelf doen.
Desnoods doen we de tuin in 2 fasen: dit jaar de rotzooi eruit en bestraten en dan volgend jaar het houtwerk. Dat is ook nog eens een flinke kostenpost. Ik zal eens een schets proberen te maken van hoe ik het wil hebben.....
Blijkbaar heb ik dure ideeën....
Wij hebben een nieuwbouwhuis en moeten de voortuin en achtertuin dus compleet inrichten. Alles is gewoon duur (bestrating, planten enz) Ik ben haast geneigd om in de achtertuin ons bestratingsplan uit te voeren en de rest vol te gooien met gras en als er weer wat budget is, borders te maken.
Okee, moet eerlijk zeggen dat het bij ons wisselwerking is, iedereen helpt bij elkaar.
Na een uur heb ik het opgegeven!

Bij de oplevering van mijn apartement waren mijn ouders op vakantie en mijn vriend zat in Canada voor 't werk....
!
MyWishMax schreef:Nouja, je hebt tegenwoordig wintervaste tot -15. Alleen heb je kans dat er geen olijven aan komen. Wij krijgen er ook 2 in de tuin.
We hebben 2 olijfbomen gekocht, maar die gaan in de winter gewoon naar binnen. Verder nog twee margriet, twee van dezelfde maat als de magriet, maar met paarse bloemen met een wit hart (geen idee hoe ze heten
), 3 orchideeën (voor 5 euro samen!
) en twee mini-orchidee en nog het een en ander aan bollen.

Orchideeen koop ik ook alleen bij de kassen, net als rozen. Voor planten gaan we binnenkort kijken. Mijn ouders hadden bij kweker hier in de buurt 100 vaste planten voor 200 euro oid.