Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:12

Natje_Spirit schreef:
Hallo allemaal ik heb een vraagje, mijn kamer is nogal koud in de winter en nu had ik gehoord dat je zo'n folie kan kopen die je aan je ramen moet doen zodat de warmte langer binnen blijft. Maar volgens mijn pa heb ik dat dus gedroomd en bestaat dat niet... Iemand een idee of dat bestaat of iets in die aard? Alvast bedankt :D

Dat zag ik laatst in zo'n gidsje met prullaria wat ik altijd thuis krijg. Ik zal eens even kijken of ik het kan vinden. Door mijn ruiten komt ook zo ontzettend veel kou naar binnen en toen zag ik ook dat folie in het gidsje staan!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 15:12

Moderatoropmerking:
Willen jullie er aub op letten dat er maximaal 2 foto's zichtbaar geplaatst mogen worden? De rest mag in een linkje. Ook is het niet de bedoeling foto's te quoten.

Naath86

Re: Interieur tips: hoe ziet jouw leefruimte er uit? deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:08

Ow, mogen toch maar twee foto's plaatsen.. Vroeg ik me laatst al af.. Dat is eigenlijk best weinig!!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 16:56

Je mag twee foto's per post zichtbaar plaatsen en de rest in link.
(nou is het natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen 10 posts onder elkaar zet ;) )
Ach als de rest in link staat is dat toch te doen? Dit is eigenlijk het enige topic waarvan ik ook op de links klik :+

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:54

ow dat wist ik niet, zal de foto's dan in het vervolg netjes in een linkje zetten :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:18

weet ik niet maar je mag er niets aan veranderen monumentaal pand ;)
Naath86 schreef:
Marquez: Die tip had ik je ook wel kunnen geven.. Sorry!! Maar je bent er nu zelf achter gekomen! Het is idd een rot klus, maar jij hebt nog een dichte trap he? Wij hebben een open trap, dan moet je dus ook de onderkanten doen.. Dat was nog het allerminste..

Helmab: Echt een supergaaf huis zeg!! Waarom is alleen de zijkant wit en voorkant niet?? Verder ziet het er echt heel mooi uit!! Slaapkamer is ook heel mooi!!

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:20

dat is behang wel duur maar dan heb je ook wat was 100 euro kwijt voor 2 of 3 rollen >;) maar wel super fijn behang zal wel ff opzoeken van wel merk ;)
MontyRulezz schreef:
Oeh Helmab, mooie slaapkamer zeg!!! Dat goud is dat geverfd of is dat behang? Zoiets wil ik ook in mijn volgende huis.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:29

Nou als je dat wil doen, graag :D . Ik heb nu ook van dat duur behang op mijn slaapkamer, maar dat maakt het wel echt vind ik. Als ik volgend jaar een ander huis heb (of het jaar erna :+ ) wil ik zoiets voor mijn slaapkamer, helemaal geweldig. Dan wil ik ook van die lange vitrages voor de ramen, die bijna op de grond hangen. Vind ik een mooie uitstraling hebben.

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:41

ja dat is mooi ja heb ik nu in de huiskamenr ;) zal morgen wel ff kijken :D ik had eerst van de karwij behang wat een verschrikking de rantjes lieten los was het zat had alles er afgetrokken en ander hang gehaald dus uiteinelijk duurder uit door dat goedkope hang ;)
MontyRulezz schreef:
Nou als je dat wil doen, graag :D . Ik heb nu ook van dat duur behang op mijn slaapkamer, maar dat maakt het wel echt vind ik. Als ik volgend jaar een ander huis heb (of het jaar erna :+ ) wil ik zoiets voor mijn slaapkamer, helemaal geweldig. Dan wil ik ook van die lange vitrages voor de ramen, die bijna op de grond hangen. Vind ik een mooie uitstraling hebben.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:42

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:15

Nou eindelijk wat nieuws over ons overstroomde huis. De muren en plafonds op de bovenverdieping zijn eindelijk droog (na 3 maanden) dus de schilder komt donderdag boven schilderen en behangen. Lig met griep op bed/bank dus vriendlief moet morgen ff het behang halen. Het wordt deze: http://www.lieflifestyle.nl/je-eigen-pl ... rbaar-1749

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 10:27

Rinske, ik vind het eerste schilderij uit jouw profiel werkelijk waar fantastisch!
Maak je zoiets ook op bestelling?? :o

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:53

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:47

Neroo ik vindt je hutje onzettend gezellig, knap dat je no zoveel kunt doen in een kleine ruimte.

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:09

Neroo leuk hutje! Ziet er gezellig uit :D

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:27

wauw nero mooi! wat komen hier gave kamers voorbij :D

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:42

Afbeelding ze hebben die leuke lantaarns uit het vorige topic weer!! ditmaal bij de gamma voor 13 euro!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:48

Ik zag bij de blokker bij ons ook al zulke leuke lantaarns!
ik heb alleen geen idee waar ik ze hier ga laten, maar leuk zijn ze wel :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:46

@Neroo ziet er gezellig uit :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:48

ik kan de code en merk van het behang niet :n vinden heb ik wegge gooid SORRY!!!!!! |o

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:06

Helaas hebben wij toch nog geen keus kunnen maken voor de tegelzetter.. Dan ben ik toch even benieuwd wat jullie zeggen, weet niet wie hier allemaal de badkamer heeft laten verbouwen? Onze badkamer is 22m2 wand en 5m2 vloer. Er komen tegels op de wand van 30 x 60 en 60 x 60 op de vloer. Hoelang zal zo'n tegelzetter hier mee bezig zijn? Heeft iemand van jullie een idee??

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:19

Haha Naath, toch geen tegelzetter?! Het is toch ook wat!! Ik heb geen verstand van betegelen, sorry.

Neero, leuke kamer! Pip behang is ook erg leuk! Wel echt een meiden kamer daardoor :D

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:31

Nee diegene die het wilde doen is al een tijd met pensioen en moest het rustiger aan van zijn vrouw.. :( Dus nu hebben we weer een discussie hier thuis..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:48

Kriel schreef:
Rinske, ik vind het eerste schilderij uit jouw profiel werkelijk waar fantastisch!
Maak je zoiets ook op bestelling?? :o

Dank je wel :) . Ik doe dit ook op bestelling, alleen heb ik afgelopen week een longontsteking gekregen (dacht dat ik griep had, maar helaas, de dokter stelde vanmorgen een andere diagnose). Dus ik vrees dat het daarom nog wel even gaat duren voordat ik weer kan gaan schilderen.

Het is trouwens toch een ander behang geworden, vriendlief vond een andere leuker (en ik vind hem ook leuk dus dat komt goed uit, haha). Dit is hem geworden:
Afbeelding

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 08:58

@ helmab; jammer

@ Naath; je hebt geen randje in de badkamer? Mijn tegelzetter ging er in eerste instantie van uit dat hij mijn badkamer en vloer van de gang in 1 week klaar kreeg (5 dagen), maar hij heeft er samen met het toilet boven 2 weken over gedaan, omdat mijn randje nogal veel werk gaf om dat mooi te krijgen (mozaiek steentjes)