Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zap schreef:Ik heb de bruine desire gezien! Bij de belcompany.
Ik twijfel nog steeds over het abbo, wil niet meer bij Hi blijven. Ik zit te denken aan T-mobile, want daar kan je gewoon je bundeltegoed meenemen naar de volgende maand en daarbij krijg je meer voor minder.
Blijven twijfelen haha
zap schreef:Betaal je dan het eerste jaar 32,50?
Mijn vriend heeft ook t-mobile en nergens problemen en op vakantie lag alles eruit, behalve de plaatselijke netwerken en jawel...t-mobile deed het ook.
Tinkelbell schreef:Ik zat bij Hi, maar ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat alle providers oplichters zijn. Dus ik heb nu zelf een Desire gekocht (@4launch) en neem een simonly abbo bij Ben. Super voordelig. Jullie zouden eens op moeten tellen wat je per maand betaald x 24 maanden (of 12 als je een jaar hebt) + de kosten die je voor je telefoon hebt betaald. Niet grappig.
Sodera schreef:Ik wilde net zeggen, ik heb niks extras voor mijn telefoon betaald en ben ook niet van plan om dat ooit te gaan doen... *Ok, een klein beetje voor een Iphone misschien*..
Tinkelbell schreef:Te laat abbo voor een te dure telefoon of gewoon een naaier van een provider? Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk als het ergens anders wel kan.
Tinkelbell schreef:Ik zat bij Hi, maar ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat alle providers oplichters zijn. Dus ik heb nu zelf een Desire gekocht (@4launch) en neem een simonly abbo bij Ben. Super voordelig. Jullie zouden eens op moeten tellen wat je per maand betaald x 24 maanden (of 12 als je een jaar hebt) + de kosten die je voor je telefoon hebt betaald. Niet grappig.