Fitzroy schreef:Is het erg ranzig als ik vraag wat voor vlekken je in de slaapkamer krijgt, maar dan echt serieus![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen tenzij je vent langs de muur swaffelt.
Jij veegt nooit per ongeluk langs de muur?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Uhm .. nee, eigenlijk niet. Ik heb een blueberry dream muur, maar er zit geen vlekje op.
ElSea schreef:Daar heb ik al eens eerder over gepost, hier hetzelfde. In een verfwinkel is mij verteld dat dat komt omdat Flexa verf op basis van kalk gemaakt is. Wij hebben nu verf waar dit niet zo bij is..
Inderdaad mega irritant, als je al tegen de muur aan tikt met je nachtlampje aan doen of telefoon pakken zitten er al vlekken op. Ik neem nooit meer zo'n verf.
Fitzroy schreef:Is het erg ranzig als ik vraag wat voor vlekken je in de slaapkamer krijgt, maar dan echt serieus![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen tenzij je vent langs de muur swaffelt.
roosje78 schreef:Meteen even gegooled en zou dat niet rommelig worden in een hoek?
_San87_ schreef:roosje78 schreef:Meteen even gegooled en zou dat niet rommelig worden in een hoek?
Je hebt ze speciaal voor hoekramen, als ik me niet vergis.
Misschien heb je hier wat aan https://inhuisplaza.nl/blog/schuinen-ra ... mdecoratie
roosje78 schreef:Hallo dames, ik kruip onder mijn meeleessteen vandaan. Zoals ooit een paar maanden geleden vermeld zijn wij een huis aan het bouwen en nu hebben wij in de slaapkamer ramen met een schuine punt. Nu ben ik al aan het zoeken voor verduisterende raambekleding en het enige waar ik op uit kom, zijn shutters. Hebben jullie nog meer ideeen?
Dank jullie wel alvast!
Debbie schreef:Mooi Liesje89! Is dat heel lichtgroen met donkergroen?
Ik vind deze kleur ook wel mooi.
[ [url=m/Hf0bov.jpg]Afbeelding[/url] ]
En van deze staaltjes spreekt Cupido mij het meest aan.
[ [url=m/0W1T8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goh ben alleen nog maar meer aan het twijfelenWant stel dat ik ervoor kies om aan één kant de lambrisering blauw te verven.. Wat doe ik dan met de andere kant.. Als ik het er daar af haal kan ik het er net zo goed overal afhalen..
Ik zie altijd bij iedereen leuke interieur ideeën, maar als je dan voor je eigen huis keuzes moet maken is het ineens een stuk lastiger