[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:44

Dat plafond in die slaapkamer viel mij ook al op :j Dan ga je je toch dingen afvragen over het dak en een aantal andere bouwtechnische zaken.
Het oogt idd alsof er de laatste jaren weinig meer aan het huis is gedaan, op zich is dat niet erg, renovatieprojecten zijn leuk, maar dan is het idd voor die omgeving nog een prijzig renovatieproject.
Maar het staat de verkoper natuurlijk vrij om dit bedrag te vragen, en wie weet hebben we het hier helemaal fout en is het binnen no-time verkocht :D Je moet maar net de juiste persoon vinden!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:47

De koper is al geboren, je moet 'm alleen nog vinden! :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:50

In het kader van renovatieprojecten: een vriend van me is bezig geweest met dit huis http://www.funda.nl/koop/geesteren-gld/ ... hekweg-12/
Het huis staat al jaren te koop en blijkt, anders dan de foto's doen vermoeden, bouwtechnisch gezien niet veel te mankeren. Ze zijn er alleen niet uit gekomen over de prijs.

Uiteindelijk heeft hij een ander huis in de buurt gekocht, ook een renovatieproject met 1 hectare grond :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 11:53

Ketel is idd geen issue, als die gewoon netjes is onderhouden kan hij zo nog 10 jaar mee op het gemakkie.
Juist na 2000 zpu ik idd echt niet wakker van liggen, ook niet qua rendememt.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:01

Wendy schreef:
In het kader van renovatieprojecten: een vriend van me is bezig geweest met dit huis http://www.funda.nl/koop/geesteren-gld/ ... hekweg-12/
Het huis staat al jaren te koop en blijkt, anders dan de foto's doen vermoeden, bouwtechnisch gezien niet veel te mankeren. Ze zijn er alleen niet uit gekomen over de prijs.

Uiteindelijk heeft hij een ander huis in de buurt gekocht, ook een renovatieproject met 1 hectare grond :)

Altijd leuk als er geen foto's van binnen bij staan. Maar er staat hier duidelijk bij voor persoon met twee rechterhanden.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:09

Haha, klopt :j Toch blijkt het er van binnen niet eens zo vreselijk uit te zien, dat is dan namelijk het eerste wat ik altijd denk :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:43

Ik denk dat ik toch die kant op moet verhuizen

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:09

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:17

Gefeliciteerd! Wij hebben vandaag ook weer een bod op een huis gedaan. Word het 3e huis wat we gaan proberen te kopen, ben er nou wel klaar mee :')

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:37

Wauw, prachtig appartement Rachel! Gefeliciteerd!

Succes ruitje! Driemaal is scheepsrecht toch... Waarop zijn de 2 andere huizen stukgelopen?

Ons bod is ook geaccepteerd *\o/* *\o/* Heel snel gegaan!
Las hier over een CV ketel uit 2004. In ons to be-huis hangt een nog werkende CV-ketel uit 1970 :') Die gaat er dus wel meteen uit!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:51

Twee keer overboden door andere kopers... Huizencrisis zeggen ze dan :+

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 17:46

overboden?? als ze met een partij in onderhandeling zijn, mag een andere toch niet (mee) bieden?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 17:47

Jawel hoor, onder bepaalde voorwaarden mag dat. :)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 18:56

We kregen gewoon twee keer te horen: er zijn twee gegadigden, bied maar en degene die het hoogst bied gaan we mee de onderhandeling in.

Very nice....

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 18:57

We gaan nu dus maar voor een huis wat ruim in ons budget past... voelt iets safer :)

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 18:59

Gefeliciteerd Rachel en Tagaryen! Wat een mooi appartement Rachel!

Het huis waar we nu in wonen en dat te koop staat is ook verkocht onder voorbehoud verkoop eigen woning. Nou is dat een type woning waarvan ik verwacht dat ze dat ook snel kunnen verkopen.

Bij ons is er met de afbouw van het huis wat vertraging. Hadden gehoopt uiterlijk 1 oktober er in te kunnen, maar dat gaan we niet halen.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:17

Dank jullie! We zijn er heeeel blij mee! Jii ook gefeliciteerd Tarygen! Wat voor soort huis is het? :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 19:21

Mag ik me hier melden? Leuk topic :)

Aan de mensen hier die net een huis hebben gekocht- gefeliciteerd :D

Ik meld me hier omdat de verwachting is dat ik ivm werk binnen nu en een half jaar ga verhuizen. Heb nu een koophuis (appartement) bij Amsterdam. Zou het liefst een huis met wat grond willen zodat ik mijn paard aan huis kan houden en niet meer afhankelijk ben van pensionstallen. Lastig puntje is dat ik met alleen mijn eigen inkomen niet een geweldig hoge hypotheek kan krijgen. Als ik naar friesland of Groningen zou gaan zou ik wel een huis met landje kunnen kopen, maar rond de randstad bij lange na niet. Ik kijk nu al een beetje rond voor rennovatiehuizen of bouwgrond- die zijn soms goedkoop terwijl je dan wel veel grond erbij hebt.

Ik ga even dit topic doorlezen :D

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:14

Bericht gekregen dat vorige week dinsdag mijn Belegging polis is stopgezet. Net op tijd als je het mij vraagt. De beurs is echt gestoord.

Nu wachten tot het uitgekeerd word naar de bank en dan nog wachten tot die het verwerkt heeft in de hypotheek. En dan kunnen we eindelijk serieuze stappen nemen richting de nieuwe hypotheek. ..

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:11

Lol. Ik kom net thuis en vind een brief op de mat. Uw aflossing is verwerkt! Haha. Ik moet de specificatie van asr nog krijgen. ..

brease

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 08:42

Zo even een update. De deadline gehaald voor de nieuwe foto's. Ons huis is even van funda gehaald en gelijk kreeg de makelaar telefoon wat er met dat huis was gebeurt want men wou hem nog graag bezichtigen. Dat zul je altijd zien,hij heeft ze gelukkig mede gedeeld dat qua iinrichting en tuin het nu helemaal is vernieuwd. Hij komt in deze dagen weer online met de nieuwe foto's. Ik hou julie op de hoogte.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 08:46

brease schreef:
Zo even een update. De deadline gehaald voor de nieuwe foto's. Ons huis is even van funda gehaald en gelijk kreeg de makelaar telefoon wat er met dat huis was gebeurt want men wou hem nog graag bezichtigen. Dat zul je altijd zien,hij heeft ze gelukkig mede gedeeld dat qua iinrichting en tuin het nu helemaal is vernieuwd. Hij komt in deze dagen weer online met de nieuwe foto's. Ik hou julie op de hoogte.

Dat is positief :)!

@karin1985 fijn zo'n brief zonder specificatie :')

Zijn er meer mensen die 3 oktober mee doen met de open huizen dag?

brease

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 09:07

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:00

Super netjes. Nu ergens een opslag vol staan ;) ? Het ziet er zo opgeruimd uit :P :D :Y)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:01

Wij doen niet mee, zonde geld. Als ze willen kijken komen ze toch wel.