Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lughnassadh schreef:Wij hebben maar 1 kijkmiddag. Dus dat zijn 8-10 bezichtigingen. Je hebt ook niks aan heel veel bezichtigen aldus onze makelaar. Er komen er dan vaak heel veel die uiteindelijk toch niet mee kunnen in de prijs.
Achterom schreef:Lughnassadh schreef:Wij hebben maar 1 kijkmiddag. Dus dat zijn 8-10 bezichtigingen. Je hebt ook niks aan heel veel bezichtigen aldus onze makelaar. Er komen er dan vaak heel veel die uiteindelijk toch niet mee kunnen in de prijs.
Dat geloof je toch zelf niet? Die makelaar heeft gewoon geen zin om zoveel mensen rond te leiden.
MirandaMalik schreef:Gelukkig wil niet iedereen in Groningen wonen, blijf maar lekker weg!![]()
Wij zijn 17 jaar geleden naar Groningen verhuisd vanuit Zaandam en willen nooit meer terug.
We hebben nu een huis gekocht, weer in Groningen!
Binnen 3 maanden, zonder aankoopmakelaar, gewoon heel veel op funda kijken, we waren vaak de eerste.
xSwanHeart schreef:Ligt natuurlijk ook aan het budget en de regio waar ze zoeken, Inge. Mijn schoonouders hadden in Drenthe zo een huurhuis gevonden (vrije sector). Het hoeft dus geen ramp te zijn, zeker niet als ze de overdracht wat later doen.
ingedebruijn schreef:xSwanHeart schreef:Ligt natuurlijk ook aan het budget en de regio waar ze zoeken, Inge. Mijn schoonouders hadden in Drenthe zo een huurhuis gevonden (vrije sector). Het hoeft dus geen ramp te zijn, zeker niet als ze de overdracht wat later doen.
Regio Rotterdambudget 1300pm max. Niet ouder dan 40 jaar.. Minimaal 80m2. Snap je m'n zorgen al haha?
ingedebruijn schreef:xSwanHeart schreef:Ligt natuurlijk ook aan het budget en de regio waar ze zoeken, Inge. Mijn schoonouders hadden in Drenthe zo een huurhuis gevonden (vrije sector). Het hoeft dus geen ramp te zijn, zeker niet als ze de overdracht wat later doen.
Regio Rotterdambudget 1300pm max. Niet ouder dan 40 jaar.. Minimaal 80m2. Snap je m'n zorgen al haha?
Mindim schreef:MirandaMalik schreef:Gelukkig wil niet iedereen in Groningen wonen, blijf maar lekker weg!![]()
Wij zijn 17 jaar geleden naar Groningen verhuisd vanuit Zaandam en willen nooit meer terug.
We hebben nu een huis gekocht, weer in Groningen!
Binnen 3 maanden, zonder aankoopmakelaar, gewoon heel veel op funda kijken, we waren vaak de eerste.
Ik ben er geboren en heb er 30 jaar gewoond, in welk gebied zit je? Ik zat regio Appingedam/ Delfzijl
MirandaMalik schreef:Mindim schreef:Ik ben er geboren en heb er 30 jaar gewoond, in welk gebied zit je? Ik zat regio Appingedam/ Delfzijl
Wij hebben het precies andersom gedaan dan, ik ben geboren in Zaandam en heb daar 35 jaar gewoond, toen vertrokken naar Kropswolde.
En binnenkort naar Onstwedde.