Sommige zijn blijkbaar zelfs zo druk dat ze wel langs kunnen komen, maar intussen al weken doen over het opmaken van de offerte.. Op een gegeven moment lopen wij er niet meer achteraan, je wilt werk of je wilt het niet.
Ik heb ook eens een reactie gehad dat ze tot datum X vol zitten. Tja dan wil je dus ook geen werk, want ik had niet gezegd dat het snel moest gebeuren.
Spannende tijden breken aan...
ik zie door de bomen het bos niet meer zeg maar. Het hele pakketje doorgestuurd naar hem, hij gaat voor ons de goedkoopste notaris zoeken, hij plant een officiele bouwkundig onderzoek nog in, hij doet alles. Ik hoef alleen maar de gegevens aan te leveren en ja en nee te zeggen
). Bij de derde had ik er na het eerste telefoontje eigenlijk al geen zin meer in. Schijnbaar was dat wederzijds, want nooit meer wat van terug gehoord
.
We zijn echt helemaal gesloopt van de lange dag, maar zoooo blij!! Vandaag vooral gewoon alles even goed bekeken, wat eerst vervolgplannen gemaakt en hadden de auto helemaal vol gestouwd dus eerste spullen zijn over haha. Morgen weer heen en dan gaan we een paar dagen in het nieuwe huis kamperen
maar zit er nog wel helemaal in.