Te warm... En morgen nog warmer. Nee, niet helemaal lekker. Ik ga al later naar stal vandaag, pas om 5 uur of zo, dan om uur of 6 pas rijden. Dan is er in ieder geval schaduw. In de schaduw is het wel lekker met het windje.
Had naar een outdoor feest willen gaan, maar ben bang dat zelfs daar in het gras liggen in de schaduw te warm gaat zijn. En dan ook nog dat er weinig schaduw is daar en alles in de volle zon gebeurt. Enige voordeel is dat het direct naast de rivier de Merwe is in de Biesbos.
Britta31
Voor zover ik weet alleen in zeeland idd. Ik vindt het ook wel warm zat mijn beestjes vermaken zich nog wel, schaapjes liggen in de schaduw en paardjes lopen nog rustig rond op het land.
Maar tis smelt weer! Paarden hebben er blijkbaar meer last van dan mensen. Tot de late namiddag gaat het hier wel, zit aan de west kant met het raam. Maar nu... heb al een uur siësta gehouden omdat mijn hoofd niet meer wil
Ik hou van warm hoor, maar dit is echt wel erg warm! Hoop trouwens niet op regen tot de hitte golf voorbij is, de muggen kweken hier als zot en ik heb geen muggen raam.