Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:O, dat probleem hebben wij ook. Vegen doe ik niet aan, en bovendien ligt de tuin ook vol. Wij zetten de bladblazer erop. Vorige week gedaan, nu laten we het even tot het ergste voorbij is en dan doen we weer. Vorige week lag het 4 uur later weer vol.![]()
Wij hebben een Stihl BR 350 benzine bladblazer. Zware bladblazer, maar wij grenzen aan 2 kanten aan bospercelen en hebben ook heel veel blad.
Sowieso is Stihl wel het merk voor dat soort spul, ook voor bosmaaiers etc.
Neonlight schreef:Met een zware motor moet je niet naar accu kijken maar benzine. Eigenlijk geen idee of de onze kan zuigen, volgens mij niet. Ik gebruik hem nooit, ding is te zwaar voor mij.![]()
Wij blazen alles in een hoek en scheppen dan alles op. Zandstuk achter de schuur, vegen hoeft daar niet.
Electra63 schreef:Neonlight schreef:Met een zware motor moet je niet naar accu kijken maar benzine. Eigenlijk geen idee of de onze kan zuigen, volgens mij niet. Ik gebruik hem nooit, ding is te zwaar voor mij.![]()
Wij blazen alles in een hoek en scheppen dan alles op. Zandstuk achter de schuur, vegen hoeft daar niet.
Ik zit net op CoolBlue te kijken. Daar kan je goed aangeven wat je wil en dan vergelijken.
Ik had al gezien dat benzineblazers erg zwaar zijn.
Wij hebben allemaal hoekjes en op verschillende plekken bestrating, dus ik wil echt kunnen zuigen. Daar werd ik zo blij van afgelopen herfst.
Gwenvd schreef:Ik heb een mini perzik boompje wat dus helemaal onder gaat aan de luizen. Ik had 3 plantjes met dit probleem, ik heb toen lieveheersbeestjeslarve gekocht. Ik zie er nog 3, de rest zie ik niet meer. Geen idee of die nog leven.
Lijkt 1 plantje goed te gaan, 1 plantje heeft een larve lopen en ik zie nauwelijks mieren maar mijn perzik boompje is een wandelende mier en bladluis festijn. Wat zal ik doen, boompje er uit halen? Iets anders neerzetten? Of toch nog proberen te bestrijden?