Ik heb ook even jullie hulp nodig, maandag krijgen wij namelijk de sleutel van ons boerderijtje

Nu blijft de parketvloer daar voorlopig in liggen helaas, en wil ik graag in landelijke stijl het huis decoreren. Echter heb ik echt een (gevoelsmatig) onmogelijke bank gekocht, waar ik kleurtechnisch en stijltechnisch niets leuks bij weet te vinden. Iemand tips voor een indeling, kleuren of stijl?
Wij vinden Hoffz en Rofra echt fantastisch, maar willen de woonkamer wel graag zo licht mogelijk houden.
over de bank geen idee helaas
! Ik zoek geen club fauteuil, een oor fauteuil vind ik er persoonlijk ook niet bij passen: Zijn vaak te groot en massief, doodzonde in zo'n mooie lichte ruimte. Het liefste zou ik dus een lager model stoel vinden, rofra heeft een paar mooie exemplaren in het assortiment maar doordat die vaak óók gecapitioneerd zijn vind ik dat teveel van het goede.
Ik wilde nou eieieieindelijl die grote industriële lamp ophangen die ik opgeknapt heb. Heb alles al maanden in huis; twee mooie grote/groffe ogen/bouten, katrolletje, dik stuk touw etc. Helemaal bedacht hoe ik dat wil en waarom.
Ja maar dat blijft toch niet eeuwig hangen? Nou, dan smeer je tzt dat gat dicht