Of Sleepz melatonine (bij kruidvat iig) vorig jr 50 st 12,99 / nu 25 st 12,99 (dat is dan wel een zuigtablet )! Hoppa!!
Ik zit nu toevallig in de etos folder te bladeren waar de sleepzz in de aanbieding is nu, maar de 3 mg is idd 25 stuks, de 1,5 mg is nog steeds een verpakking met 50 stuks. De 3 mg dosering zou nieuw zijn en die is 2 keer zo hoog als de 1,5mg... vermoed dat de dosering het verschil in de verhouding prijs/hoeveelheid veroorzaakt.
Evelienepien
Geplaatst: 08-02-16 18:19
Aha! Ja, dat is het dan! Kon zelf op dat moment nie vergelijken want stond geen oud iets. Enige wat mij dus opviel, was dat zelfde doosje zooo licht was! Slecht gelezen dus....
Sonja_vR
Geplaatst: 08-02-16 19:35
Ik hoop ondanks alle bezuinigingen nog wel mijn laatste kaart van de messen van de appie vol te krijgen. Heb met hulp van familie en een vriendin u alle messen, moet alleen die laatste kaart voor het messenblok nog vol zien te krijgen , heb nu 19 van de 50 zegels.
Wat betreft de sleepzz, denk dat je ook best makkelijk over die doseringen heen leest als je even zo met die verpakkingen staat. Zal er op de verpakking vast niet heul erg schreeuwerig opstaan als ik de plaatjes in de folder in de gauwigheid zag.
Mochten mensen met Eurosparen van Optimel nog codes nodig hebben, dan mag er een PB mijn kant op. Heb véél niet-geactiveerde codes die ik best wil doorsturen, mits iemand ze écht gaat gebruiken.
Ik heb net mijn vriezer maar eens opgeruimd. Lag het 1 en ander in wat er al errug lang in lag(tomatenpassata uit de tuin van het vorige huis ) En paprikasoep met iets te veel chili die heb ik gewiebert. Nu nog verder leeg eten ivm voorraad hondenvoer welke ik ga bestellen voor dat de pup komt. En dan weer de balans zoeken tussen hoeveelheden hondenvoer en menseneten
Oh ik zou ook echt niet zonder vriezer kunnen Ik had eerst alleen zo'n amerikaanse koelkast met vriesgedeelte, maar dat zat zo snel vol dat we vorig jaar een vrieskist van ruim 200 liter hebben bijgekocht en die zit nu ook al echt bomvol Best lastig.. als je iets van onderop nodig hebt kun je gaan puzzelen om em weer dicht te krijgen Is vooral groente uit eigen tuin, en vleesvervangers uit de aanbieding.. Dus over een aantal maanden moet hij weer bijna leeg zijn voor de nieuwe groentes uit de tuin haha.
Ik heb ook zo'n 200 liter vrieskist.. Maar die zit niet tot de nok toe vol gelukkig..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-02-16 13:58
Ik kwam met het vriesgedeelte naast de amerikaanse koelkast, en de diepvrieskast ook niet toe, en vorig jaar hebben we nog een diepvrieskist erbij gekocht. Hier ook veel voorraad (maar woon in een dorpje met 1 dure buurtspar, en moet bijna 10 km gaan voor boodschappen), en ook veel ingevroren maaltijden voor avonddiensten.