Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linda2008 schreef:Euhm dat is nog best lastig te omschrijven...
Ik weet nog niet precies hoe veel ik te besteden heb (dat ligt ook aan wat ons huidige huis gaat opleveren) maar in ieder geval zoek ik in regio Utrecht / randje Gelderland (tot een half uur reizen naar Utrecht). Maar sommige plaatsen trekken mij minder zoals Utrecht zelf en Nieuwegein bijvoorbeeld. Dus ik denk ongeveer hier:
[ [url=m/22qfKa.png]Afbeelding[/url] ]
Het zal een instapklare woning moeten zijn tot 3 ton ongeveer. Veel ruimte hoef ik niet, maar wel graag een tuintje, dat zullen mijn hondjes waarderenen in een wijk waar ik savonds alleen over straat durf te lopen
Maar wij gaan sowieso eerst voor verkoop van onze huidige woning. Morgen komt de fotograaf, echt enorm spannend; hoe worden de foto's, wanneer komt het online, hoeveel mensen zullen reageren en vooral; wat zal het uiteindelijk opleveren
linda2008 schreef:Martine, dat is voor mij precies zo. Ik heb ook gewoon een plek waar ik terecht kan. Het is ook wel erg lastig overbruggen als je beide op zoek moet naar een andere woning, in aparte gebieden enzovoort. Maar dit werkt prima. Eerst maar eens de verkoop van ons huis. Ik heb nog nooit een huis verkocht dus ik vind het allemaal mega spannend![]()
Anne, wat een goede tip! succes donderdag
Hoe lang zijn jullie gemiddeld al aan het zoeken naar een woning? Hoe veel bezichtigingen hebben jullie gehad en waar lopen jullie vooral tegen aan? Het overbieden, het schaarse aanbod of nog andere zaken?
Lughnassadh schreef:Ons huis gaat de 10e op Funda en de 17e hebben we een kijkmiddag. En ik begin het toch wel spannend te vinden.
linda2008 schreef:Lughnassadh schreef:Ons huis gaat de 10e op Funda en de 17e hebben we een kijkmiddag. En ik begin het toch wel spannend te vinden.
Ohh ik voel helemaal met je mee!! Zo spannend! Ons huis word morgen op de foto gezet en vermoedelijk komt het dan de 12e online..![]()
Ik vond vooral aankoopmakelaars die een X-bedrag rekenen en als je na de eerste 2 of 3 bezichtigingen geen woning hebt, ga je nog een X-bedrag betalen per iedere volgende bezichtigingdat is lekker cashen in deze markt
![]()
Ik ga verder zoeken naar makelaars die je pas hoeft te betalen als je iets kooptdat lijkt me realistischer en kennelijk zijn die er dus ook wel.
Hanafubuki schreef:https://www.funda.nl/koop/houten,odijk, ... /0-300000/ dit zit allemaal op de lijn tussen Utrecht naar het oosten. Onder de 300.000 heb je wel wat maar het zijn vooral flatjes / portiekwoningen.
linda2008 schreef:Lughnassadh schreef:Ons huis gaat de 10e op Funda en de 17e hebben we een kijkmiddag. En ik begin het toch wel spannend te vinden.
Ohh ik voel helemaal met je mee!! Zo spannend! Ons huis word morgen op de foto gezet en vermoedelijk komt het dan de 12e online..![]()
Ik vond vooral aankoopmakelaars die een X-bedrag rekenen en als je na de eerste 2 of 3 bezichtigingen geen woning hebt, ga je nog een X-bedrag betalen per iedere volgende bezichtigingdat is lekker cashen in deze markt
![]()
Ik ga verder zoeken naar makelaars die je pas hoeft te betalen als je iets kooptdat lijkt me realistischer en kennelijk zijn die er dus ook wel.