Tzt zal ik Ff melden dat deze keuken eruit moet.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Ik kwam laatst een specifiek 2e hands keukenbedrijf tegen, die heel veel op voorraad had.
DubbelDun schreef:Eén van de eerste dingen die we hier gedaan hebben was een overzicht maken waar alle 'stoppen' (toen nog) voor dienden. Dat is reuze handig.
Als de stop van de magnetron er uit slaat dan staat er nog iets anders bij aan óf het is geen 16 amp. Want alleen op de magnetron er uit slaan mag echt niet. Óf er is iets niet goed aan de tron natuurlijk
Jennyj01 schreef:Silenna schreef:Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoningEen prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? [ [url=m/Jun6R5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn ervaring is dat ze bij de Praxis oid niet zo goed zijn met adviseren over kleuren/tinten verf..
Dat is zo te zien histor forel. Mooie kleur. Zelf ben ik afgelopen weekend maar eens flink out of the box gegaan met tangerine van flamant. Hij is nog wat vlekkerig omdat deze foto is gemaakt toen het nog niet helemaal droog was.
[ [url=m/3DjBkr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met aan de andere wand en in de keuken (tje) de bladeren.
[ [url=m/gDtBiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt heel druk in mijn poppenhuisje maar het geeft meer diepte dan al dat wit wat het origineel was. De oranje muur was poepkleur. Komende week nog een plank aan de muur en dan hebben de boeken ook weer een plek.
Morris schreef:Haha jullie reacties op spachtelputz![]()
Ik ‘vrees’ als ze met de keuken bezig gaan en de vloer dat we dan alsnog voor glad stucwerk gaan, door een professional. Maar voor nu willen we van het blauwe af, en van behang af. Ik vind behang vreselijk
Rinske schreef:Nou, misschien kan ik me ook weer gaan melden in dit topic, want ons bod op een woning is geaccepteerd. Het is alleen te hopen dat de bank ook nog wil, want mijn partner is net 57 geworden en dan krijg je lastiger een hypotheek. En ik ben zelfstandig ondernemer, en ondanks dat het met mijn bedrijf nog net zo goed gaat als voor de coronacrisis, doen banken toch moeilijk
.
Dit is de keuken in het nieuwe huis:
[ [url=m/o2exYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De woonkamer:
[ [url=m/QF3QYb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de uitbouw.
[ [url=m/vXEki8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de badkamer, ja een inloopdouche is hip tegenwoordig, maar deze is dat zeker niet, hahaha.
[ [url=m/OUapmF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga Pinterest dus maar eens vol gooien met inspiratie, haha.