Ik werd ook constant wakker omdat ik het zo warm had,steeds deken eraf en dan weer erop. Vannacht word nog erger,maar morgen is het gelukkig 10 graden koeler. De zon geeft veel meer hitte af dan vroeger,hij is zoveel krachtiger geworden.
Pff hier ook een beroerde nacht. Was net een sauna, lang leve op zolder slapen En inderdaad, de eerste muggen vlogen alweer rond mn hoofd Vandaag gelukkig de hele dag werken in de airco
Britta31
Ik heb vannacht heerlijk onder mijn dekens kunnen slapen. Mijn vriend had gisteravond het dakraam, kleine raam en waaier aangezet. Dus ik kwam in een steen koude kamer.
Het is nu weer bewolkt, maar ik geloof dat de zon er vanmiddag bij komt. Wel jammer dat de temperatuur morgen weer naar beneden keldert.
Daar heb ik een waaier voor neergezet , foto van gisteravond mijn kat ligt er ook graag voor (even paar uur aan en dan naar bed , helpt voor het inslapen wel wat )
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-17 20:30
Ik, die altijd klaagt over de hitte, vond het heerlijk vandaag. En jullie, die niet kunnen wachten op de zomer, klagen nu over de warmte!!
Vandaag binnen in de airco prima te doen Buiten niet te harden, maar ik liep dan ook met een hemdje, blouse en zwart colbertje over elkaar heen leuk bedrijfskleding Maar na werktijd op het station wachten met een koel briesje was prima te doen! En nu buiten ook heerlijk! Jammer dat er geen wind staat, want binnen is het stikheet
PrizTwir
Geplaatst: 17-05-17 22:07
Oh ik vond het heerlijk vandaag. Mn benen hebben weer een beetje kleur.