Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:volgende vraag:
Waar zoeken jullie je huis?
Gaan jullie in etalages kijken van makelaars of kijken jullie voornamelijk op site's?
Hoe belangrijk vinden jullie het om bij een bekende makelaar te kopen? Of zou het jullie niks uit maken als de makelaar onbekend is of uit een dorp verder op komt?
bridgetF schreef:TINK89....hoe zo niet bekleden ?? de trap is heel erg lelijk, oranje met veel beschadigingen. Kapot gelopen en verf drup er op. Daar kan niet iedereen door heen kijken, dus er moet wat netter er uit zien. We zoeken naar een goedkope oplossing om het mooier te doen lijken. We dachten dus aan vloerbedekking.
Hoe zou jij het doen dan? Opschuren en verven is een te zware en tijdrovende klus en verf is ook niet echt goedkoop.
Vinyl is denk ik ook duurder dan vloerbedekking.
ruitje schreef:Ik heb toch wel een of twee makelaars die voor mij een minpunt zijn omdat ik ze onbetrouwbaar vind
Symbeami schreef:Inderdaad de meeste mensen zoeken via internet en het is niet handig om de makelaar van het huis dat jij op het oog hebt in te schakelen om jouw huis te verkopen. Want die moet voor de verkopende partij zijn best doen. Voor de verkoop van je eigen huis kun je dan beter een andere makelaar zoeken.
Symbeami schreef:Dat is echt niet handig hoor bridgetF dan heeft hij verstrengelde belangen namelijk. Hij moet een zo goed mogelijke prijs voor de verkopende partij bedingen en dan heb je kans dat je dat huis te duur moet betalen. Dan is hij dus ook meteen aankoopmakelaar voor een huis dat hij al in de verkoop heeft, dan moet hij dus een zo goed mogelijke prijs voor de verkopende partij bedingen (=zo hoog mogelijk) en een zo goed mogelijke prijs voor jou als kopende partij bedingen (=zo laag mogelijk) Al met al lijkt me dat niet zo handig.
bridgetF schreef:TINK89....hoe zo niet bekleden ?? de trap is heel erg lelijk, oranje met veel beschadigingen. Kapot gelopen en verf drup er op. Daar kan niet iedereen door heen kijken, dus er moet wat netter er uit zien. We zoeken naar een goedkope oplossing om het mooier te doen lijken. We dachten dus aan vloerbedekking.
Hoe zou jij het doen dan? Opschuren en verven is een te zware en tijdrovende klus en verf is ook niet echt goedkoop.
Vinyl is denk ik ook duurder dan vloerbedekking.
kohtje schreef:Alja schreef:kohtje wat een ontzettend schattig huisje zo vanaf de buitenkant zeg
Dank je. Maar het erf is echt te groot voor mij alleen.
Tink89 schreef:Ja, dat snap ik, maar ik bedoel: de trap bekleden met vloerbedekking zou ik nooit doen.
BloemBloem schreef:Heb een leuk appartement in de aanbieding![]()
Makelaars zijn inderdaad hele vreemde kwastenVaak ook wel
van die gladde mannetjes
Herkent iemand dit? Ik ben van nature een controlfreak en nu heb ik
de verkoop uit handen gegeven, dat gevoel dat je niets kan doen, daar
kan ik niet zo goed tegen![]()
Het afwachten zeg maar, nu moet ik echt niet
klagen, want zo lang staat ons appartement nog niet te koop, maar ik ben maar aan
het bedenken wat wij nog meer kunnen doen om ons appartement onder de aandacht
te brengen.