gezien ik het heb moeten herfinancieren en zo voor mn gevoel (of nou ja, eigenlijk is het gewoon zo) voor de 2e keer mn huis heb gekocht, alleen dan voor nog meer..
  gezien ik het heb moeten herfinancieren en zo voor mn gevoel (of nou ja, eigenlijk is het gewoon zo) voor de 2e keer mn huis heb gekocht, alleen dan voor nog meer..   
  Voor WOZ (en bijv anwb) heb ik een spaarpotje ... 'vaste hoge uitgaven' oid heet dat. Daar zit nu ook het ER van ziektekosten bij in.. Als ik het gewoon kan betalen, blijf ik van dat potje af, dus ik heb daar nu iets meer dan nodig, en dat is wel een prettig idee. Op de 1 of andere manier kan ik goed van die potjes afblijven (maar goed, ik ben dan ook iemand met constant geldstress, en bijv om die reden ook nooit ZZP-er geworden
 )
  )                                                         

Geplaatst: 26-01-23 07:48
               Geplaatst: 26-01-23 07:48				         

Gisteravond telefoon gehad dat ze mij uitgekozen hebben uit de selecties na de test en het gesprek.
 Gisteravond telefoon gehad dat ze mij uitgekozen hebben uit de selecties na de test en het gesprek. 

en een dief zo alle kanten op kan verdwijnen.
 en een dief zo alle kanten op kan verdwijnen.