NHG is wel weer naar beneden gegaan in juli, gaat volgend jaar weer iets omlaag.
Over 17 dagen hebben wij de sleuteloverdracht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:volgende vraag:
Waar zoeken jullie je huis?
Gaan jullie in etalages kijken van makelaars of kijken jullie voornamelijk op site's?
Hoe belangrijk vinden jullie het om bij een bekende makelaar te kopen? Of zou het jullie niks uit maken als de makelaar onbekend is of uit een dorp verder op komt?
bridgetF schreef:iedereen bedankt voor het reageren, ik dacht zelf donker rood komt warmer over, maar ik kies jullie advies (was ook heel unaniem) en dus kies ik voor antraciet! Bedankt!
lrm schreef:Ik heb gister de papieren voor het tekenen gekregen. wat een moeilijke zinnen allemaal soms.
Zijn er nog dingen waar ik echt goed op moet letten?
Tink89 schreef:bridgetF schreef:iedereen bedankt voor het reageren, ik dacht zelf donker rood komt warmer over, maar ik kies jullie advies (was ook heel unaniem) en dus kies ik voor antraciet! Bedankt!
Met vloerbedekking bedoel je? Dat zou ik überhaupt niet doen. Was volgens onze aankoopmakelaar eerder een minpunt dan een pluspunt. De meeste mensen vinden het afschuwelijk en slopen het er weer af.
Doe je het toch, dan inderdaad in grijs.lrm schreef:Ik heb gister de papieren voor het tekenen gekregen. wat een moeilijke zinnen allemaal soms.
Zijn er nog dingen waar ik echt goed op moet letten?
Twee zien meer dan één. Heb je niemand in de buurt met ervaring? Je tekent wel voor de belangrijkste aankoop van je leven.
Angelaa2 schreef:Tink89 schreef:Met vloerbedekking bedoel je? Dat zou ik überhaupt niet doen. Was volgens onze aankoopmakelaar eerder een minpunt dan een pluspunt. De meeste mensen vinden het afschuwelijk en slopen het er weer af.
Doe je het toch, dan inderdaad in grijs.
Twee zien meer dan één. Heb je niemand in de buurt met ervaring? Je tekent wel voor de belangrijkste aankoop van je leven.
Tink89 schreef:Ja, dat snap ik, maar ik bedoel: de trap bekleden met vloerbedekking zou ik nooit doen.