Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Ik zou daar dus nooit willen wonen...als jij een drugslab hebt gehad... Geen idee welke gekken er nog iets van je komen halen in het holst van de nacht terwijl je van niets weet....
Happinez schreef:Jolliegirl schreef:Ik zou daar dus nooit willen wonen...als jij een drugslab hebt gehad... Geen idee welke gekken er nog iets van je komen halen in het holst van de nacht terwijl je van niets weet....
Hennepkwekerij, is iets anders dan een drugslab.
Dus dat zal wel loslopen hoor , als er al mensen zijn die iets missen dan hebben die al lang gezien dat er nog maar weinig te halen valt.
Happinez schreef:Jolliegirl schreef:Ik zou daar dus nooit willen wonen...als jij een drugslab hebt gehad... Geen idee welke gekken er nog iets van je komen halen in het holst van de nacht terwijl je van niets weet....
Hennepkwekerij, is iets anders dan een drugslab.
Dus dat zal wel loslopen hoor , als er al mensen zijn die iets missen dan hebben die al lang gezien dat er nog maar weinig te halen valt.
niet eens als ik geld toe zou krijgen
.
Paulientje schreef:https://www.funda.nl/detail/koop/hoog-soeren/huis-hoog-soeren-105/43093807/media/foto/13
Volgens mij een geweldig huis, zelfs je eigen zwemvijver en zoveel ruimte. Maar ik weet niet of het expres zo donker is, het de inrichting is of alle ramen onder het boom en op het noorden zitten? Zo’n mooie enorm donkere bedoening.
Zeker een enorme tegenhanger op het vorige huis
ikke schreef:Paulientje schreef:https://www.funda.nl/detail/koop/hoog-soeren/huis-hoog-soeren-105/43093807/media/foto/13
Volgens mij een geweldig huis, zelfs je eigen zwemvijver en zoveel ruimte. Maar ik weet niet of het expres zo donker is, het de inrichting is of alle ramen onder het boom en op het noorden zitten? Zo’n mooie enorm donkere bedoening.
Zeker een enorme tegenhanger op het vorige huis
Deel is dat het huis donker op de foto gezet/bewerkt is.
Ik denk dat het in werkelijkheid lichter is dan hoe het gepresenteerd wordt.
Konstantine schreef:Gluren bij de buren
Blijken die rijke tatta's ook gewoon driekwart van hun meubels bij Ikea te hebben gehaald en kinderen te hebben die op de muren tekenen...