Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Maar het feit dat je (veelal) gratis PMD zakken van de gemeente krijgt houdt niet in dat je ze vol moet doen
Wij hebben ook een afvalbak in de keuken staan voor plastic en papier, maar de PMD zak gaat maar half vol in die bak. En vaak ben je dan blij dat ie 'vol' zit, want hij gaat dan al aardig ruiken.
Hetzelfde geldt voor de GFT-bak overigens.
DubbelDun schreef:Maar het feit dat je (veelal) gratis PMD zakken van de gemeente krijgt houdt niet in dat je ze vol moet doen
Wij hebben ook een afvalbak in de keuken staan voor plastic en papier, maar de PMD zak gaat maar half vol in die bak. En vaak ben je dan blij dat ie 'vol' zit, want hij gaat dan al aardig ruiken.
Hetzelfde geldt voor de GFT-bak overigens.
IsaCalixa schreef:Hmm, ik zoek alleen iets waarbij in 1 bak alles behalve papier gaat en 1 voor papier. Want hier moet het afval in de ondergrondse container gegooid worden, dus je kunt geen plastic van biologisch afbreekbaar afval scheiden. Maar er zijn wel aparte papierbakken dus dat zou ik wel willen scheiden
Piepiekuiken schreef:Bedankt nog voor jullie meedenken! Ik heb er denk ik wel iets aan. Goede kennis en interieurstylist komt zodra ik de sleutel heb even langs om mee te denken. Zal jullie ideeen ook zeker meenemen, want zelf kom ik er gewoon niet uit. Ik vind een kleur gewoon snel saai haha. Als ik het zelf zou kiezen maak ik er waarschijnlijk een circus van haha.
[ [url=m/cSaxtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUpf1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q0AKZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou dan oprecht voor die middelste kleur kiezen. Niet voor de hele kamer maar voor een wandje. Maar deze kleuren had ik in gedachte om even te testen vóórdat ik deze bank uitkoos haha. Maar ik kan hem niet loslatenHet is trouwens fresh fruit van Flexa.
oji schreef:Maar 1 tip, als je zo veranderlijk bent als ik...kom nooit in de verleiding je raamkozijnen of je plafond een keer een speciaal kleurtje te geven... want een muur is zo overgeschilderd...maar kozijnen of plafonds....helse klus om die weer wit te krijgen. NOOIT MEER
DubbelDun schreef:Door de kleine hoeveelheid in de emmer valt het best mee met dat ruiken, de deksel sluit alle geurtjes goed af.
Wij zijn dan waarschijnlijk maar niet hygiënisch, maar hier gaan ze weg als ze vol zijn of als het buiten 30+ graden is en ze ruiken.Overigens is er nog niemand hier ooit ziek van geworden
Al die waterverspilling om alles af te spoelen vind ik veel meer zonde en nodeloze vervuiling.
manonutjuh schreef:Heeft er al eens iemand wat gedaan met glitter verf? Ik zie een hoop verschillende voorbij komen, maar ook een hoop slechte reviews
Janine1990 schreef:oji schreef:Maar 1 tip, als je zo veranderlijk bent als ik...kom nooit in de verleiding je raamkozijnen of je plafond een keer een speciaal kleurtje te geven... want een muur is zo overgeschilderd...maar kozijnen of plafonds....helse klus om die weer wit te krijgen. NOOIT MEER
Ik wil hier aan toevoegen dat je ook stopcontacten niet moet meekleuren...
MyWishMax schreef:manonutjuh schreef:Heeft er al eens iemand wat gedaan met glitter verf? Ik zie een hoop verschillende voorbij komen, maar ook een hoop slechte reviews
Ik durf het niet zo goed. Heb er hele mooie dingen mee gezien, maar ook wel hele slechte dingen.
Ik wilde hier de kozijnen en deuren donker maken, maar ik denk dat het niet past bij het huis en inderdaad, een muur doe je sneller overnieuw dan een kozijn. Stopcontacten en schakelaars zijn hier gedeeltelijk of helemaal mee gekleurd, omdat degene die ging verven geen zn had om te tapen. Verschrikkelijk, ik probeer er elke keer 1 schoon te maken.
Janine1990 schreef:manonutjuh schreef:Heeft er al eens iemand wat gedaan met glitter verf? Ik zie een hoop verschillende voorbij komen, maar ook een hoop slechte reviews
Wat is 'wat'?
Ik ben er wel nieuwsgierig naar, maar een hele muur is me wat veel van het goede
manonutjuh schreef:Heeft er al eens iemand wat gedaan met glitter verf? Ik zie een hoop verschillende voorbij komen, maar ook een hoop slechte reviews
oji schreef:MyWishMax schreef:Ik durf het niet zo goed. Heb er hele mooie dingen mee gezien, maar ook wel hele slechte dingen.
Ik wilde hier de kozijnen en deuren donker maken, maar ik denk dat het niet past bij het huis en inderdaad, een muur doe je sneller overnieuw dan een kozijn. Stopcontacten en schakelaars zijn hier gedeeltelijk of helemaal mee gekleurd, omdat degene die ging verven geen zn had om te tapen. Verschrikkelijk, ik probeer er elke keer 1 schoon te maken.
Tapen wordt ook niet mooi. Gewoon even met een schroevendraaiertje het plastic kapje loshalen en na het verven terugzetten. Appeltje eitje. Ook handiger voor het schoonmaken, gewoon er even afhalen en de verf verwijderen ipv zitten priegelen op de muur. (ze kunnen ook in de vaatwasser maar weet niet of alle verf er daarmee afgaat)