Geplaatst: 12-05-17 11:38
Wat zal ik doen regendeken op of af bij mijn dame van 34.Nu nog droog buiten.
PrizTwir
Geplaatst: 12-05-17 12:21
Hier gisteravond geen regen en vanmorgen een paar spetters. Nu is het weer droog, maar wel grijs. Het is alles behalve koud. Ik ben blij dat ik de vliegendekens op heb gedaan.
Hier echt mooie wolkenpartijen Droog (nog) en heerlijk zonnetje erbij.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-17 13:45
Britta31 schreef:
Wat zal ik doen regendeken op of af bij mijn dame van 34.Nu nog droog buiten.
Het regent af en toe, maar het is ook 16 graden. Mijn merrie is een koukleun, maar die heeft hem nu niet meer op. Ze wordt te warm onder de deken, helemaal als de zon er even op staat.
Aangezien de ergste regen nu voorbij lijkt te zijn, zou ik hem aflaten. Hier is het nog wel bewolkt, maar het wolkendek wordt steeds minder.
Britta31
Pfff, gisteren kreeg zoonlief in de lunchpauze de ponys niet gevangen om de dekens af te halen (toen ik van huis ging was het nog 4 graden, dat wilde ik mijn koukleumen ook niet aandoen). Dus vanmorgen de dekens eraf gehaald, want het zou een beetje regenen...... Nou, er is hier al heul veul naar beneden gekomen, gewoon niet leuk meer. Arme ponys Voor het gras en stof in de bak is de regen wel heel fijn.
Ja, hier ook onweer! Nog geen echte klappen, maar wel fanatiej gerommel en af en toe een "kraak".
Regent ook flink door!
Van die zware dreunen zijn het ...heb er zo'n hekel aan loopt alleen maar te ijsberen
Iejoorr
Geplaatst: 12-05-17 21:02
2 uurtjes geleden hier een fixe onweersbui. Nu regen en een knalgele lucht! Heb het nog nooit zo geel gezien, is dat iets bijzonders/ voorteken van iets?