Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Neroo schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar verfideeën voor deze lange wand in huis.
Iemand een leuk idee waar ik wellicht nog niet aan gedacht heb?
Of qua aankleding wellicht?
[ [url=m/c0tHQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lUxnJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kinke schreef:laat hem die foto's hierboven zien, dan bedenkt hij zich wel
Ik ben helemaal happy. Wij hebben een kast van mijn overleden schoonvader overgenomen. Dat betekende dat ik mijn geliefde teakhouten vitrine/boekenkast moest wegdoenNiemand in de familie kon/wilde de oude kast overnemen en manlief en ik vonden het zonde dat een kast die al zeker 2 generaties in de familie was zou verdwijnen. Hij was heel donker van kleur en ik heb hem laten stralen. Vanmorgen in huis gezet. Ik ga hem denk ik in de boenwas zetten. En alle planken moeten ff opnieuw bekleed worden, zit nu gewoon inpakpapier omheen met tig stukken plakband en punaises
![]()
![]()
Voor:
[ [url=m/D6yIII.jpg]Afbeelding[/url] ]
na:
[ [url=m/0oopie.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:Inderdaad, een mooie tint uit de stenen pakken voor muurverfAls aan de andere kant de keuken zit zou ik een koper tint uit de stenen pakken. En dan aankleden met een mooie klok en misschien een grote vaas. Of ergens nog een schilderij. Ik zou het minimalistisch houden gezien de grote eettafel.
Lau schreef:Neroo schreef:Hoi!
Als aan de andere kant de keuken zit zou ik een koper tint uit de stenen pakken. En dan aankleden met een mooie klok en misschien een grote vaas. Of ergens nog een schilderij. Ik zou het minimalistisch houden gezien de grote eettafel.
Piepiekuiken schreef:Bedankt nog voor jullie meedenken! Ik heb er denk ik wel iets aan. Goede kennis en interieurstylist komt zodra ik de sleutel heb even langs om mee te denken. Zal jullie ideeen ook zeker meenemen, want zelf kom ik er gewoon niet uit. Ik vind een kleur gewoon snel saai haha. Als ik het zelf zou kiezen maak ik er waarschijnlijk een circus van haha.
[ [url=m/cSaxtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUpf1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q0AKZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou dan oprecht voor die middelste kleur kiezen. Niet voor de hele kamer maar voor een wandje. Maar deze kleuren had ik in gedachte om even te testen vóórdat ik deze bank uitkoos haha. Maar ik kan hem niet loslatenHet is trouwens fresh fruit van Flexa.
Piepiekuiken schreef:Bedankt nog voor jullie meedenken! Ik heb er denk ik wel iets aan. Goede kennis en interieurstylist komt zodra ik de sleutel heb even langs om mee te denken. Zal jullie ideeen ook zeker meenemen, want zelf kom ik er gewoon niet uit. Ik vind een kleur gewoon snel saai haha. Als ik het zelf zou kiezen maak ik er waarschijnlijk een circus van haha.
[ [url=m/cSaxtB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XUpf1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q0AKZl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou dan oprecht voor die middelste kleur kiezen. Niet voor de hele kamer maar voor een wandje. Maar deze kleuren had ik in gedachte om even te testen vóórdat ik deze bank uitkoos haha. Maar ik kan hem niet loslatenHet is trouwens fresh fruit van Flexa.
noviceh schreef:DubbelDun schreef:Mooie kleur, maar 15 meter is wel een fiks stuk muur voor één kleur.
Klopt!Hebben we nu ook, naar volle tevredenheid. Maar ik zou graag een kleur willen die beter bij onze eetkamerset past. En toen kwam ik bij Olive tree uit
IsaCalixa schreef:Hoi, ik kom even snel binnenvallen![]()
(Wellicht ga ik nog meer meepraten binnenkort want ben net in een nieuwe studio gaan wonen)
Maar ik heb even snel een vraag; wat voor pedaal emmer hebben de mensen die alleen wonen? Dus als je alleen voor jezelf afval hebt.
Ik wil graag een duo pedaal emmer om plastic en papier te kunnen scheiden, maar volgens mij zijn die er alleen in 2x 25 liter (Dus 25 voor plastic en 25 voor papier dan). Dat lijkt mij wel klein, maar misschien valt het mee als je alleen woont?
MyWishMax schreef:Ik vind het te klein. Nou voor het normale afval valt het mee, want dan koop je gewoon kleinere zakken.
Maar voor plastic moeten wij zakken van de gemeente gebruiken en die zijn een stuk groter waardoor je daarna alsnog met een zak zit waar extra bij moet,maar niet meer in de prullenbak past.
Ik ben dus nog op zoek naar goede oplossing, want een hoop prullenbakken vind ik veel te duur