Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floko schreef:Wij hebben net een offerte aangevraagd met de hypotheekadviseur, bij NIBC. Meer mensen die hier een hypotheek hebben?
11AFotograaf schreef:Floko schreef:Wij hebben net een offerte aangevraagd met de hypotheekadviseur, bij NIBC. Meer mensen die hier een hypotheek hebben?
Mijn ouders hebben hun hypotheek bij NIBC als ik het goed heb.
@Petrichor: wat is een half vrijstaand huis? Een 2 onder 1 kap woning? Ik ken die term helemaal niet.
Hier ook na de eerste bezichtiging geboden omdat er nog veel anderen geïnteresseerd waren en het voor mijn budget een buitenkans was. Er stond al wel een 2e bezichtiging gepland en die hebben we ook door laten gaan.
Weet wel dat je zelfs na het tekenen van het koopcontract nog 3 dagen hebt om er zomaar onderuit te kunnen en je kan een voorwaarde in het koopcontract opnemen over bijv. de uitkomst van een bouwtechnisch rapport. Dat bij X de koop alsnog niet doorgaat. Net als dat je altijd een bod doet onder voorbehoud van financiering, zodat je niet de boete moet betalen als je de financiering niet rond krijgt.
11AFotograaf schreef:Okey, nu snap ik. Ik kende het verschil helemaal niet. Sowieso is geen inkijk wel heel erg fijn! Dat heb ik gelukkig ook behoorlijk weinig!
DonDon schreef:Ik meld me hier ook aan! Wij zijn nu bezig met een nieuwbouwhuis en gaan volgende week tekenen bij de notaris.
Alleen kregen wij een afrekening van de notaris waarop een bedrag stond die wij zelf moeten betalen. Vinden we gek want dat was niet met de hypotheekadviseur afgesproken. Wij snappen er zelf niks van en het is geen klein bedrag.
DonDon schreef:Ik meld me hier ook aan! Wij zijn nu bezig met een nieuwbouwhuis en gaan volgende week tekenen bij de notaris.
Alleen kregen wij een afrekening van de notaris waarop een bedrag stond die wij zelf moeten betalen. Vinden we gek want dat was niet met de hypotheekadviseur afgesproken. Wij snappen er zelf niks van en het is geen klein bedrag.
Sassy schreef:Floko, wij ook via NIBC.
Op zich tevreden van, goeie rente en condities.
Vriendelijke helpdesk.
Maar een tip die ik je kan geven, blijf er zelf kort opzitten, die hebben behoorlijke achterstanden en daarmee duurt een aanvraag daar langer als normaal.