niets eigenwijzer dan katten
 niets eigenwijzer dan katten   
 @Varekaj ik doe zelf alle boekhouding, is dat voor jou niet mogelijk of mag dat niet in België? Het kost me een á twee middagen per maand. Bij de zakelijke rekening van de Rabo waar ik bij zit zit een heel handig boekhoudprogramma'tje, inclusief dat je QR codes kunt maken staat wel stoer
 vind ik haha voor zo'n grijze dakduif als ik. Ik hou mijn werkzaamheden gewoon goed bij in soort van standaard opmaak in Google (gewoon documentje met uren / data / werkzaamheden per account) en dat is uitgangspunt voor facturatie en specificatie. Kwestie van goed bijhouden en vooral gewoon doen. Dan leer je dat wel. BTW aangiftes e.d. doe ik ook gewoon zelf.
 vind ik haha voor zo'n grijze dakduif als ik. Ik hou mijn werkzaamheden gewoon goed bij in soort van standaard opmaak in Google (gewoon documentje met uren / data / werkzaamheden per account) en dat is uitgangspunt voor facturatie en specificatie. Kwestie van goed bijhouden en vooral gewoon doen. Dan leer je dat wel. BTW aangiftes e.d. doe ik ook gewoon zelf. Heb er altijd zo'n hekel aan aan dat gewacht op zo'n monteur / reparatie / controle persoon
 wat je zegt gelukkig hoefde je geen verlof te regelen...
 wat je zegt gelukkig hoefde je geen verlof te regelen...@Prairy fijn zo!
Net weer opdracht afgerond en direct weer vervolg opdracht binnen

Geplaatst
               Geplaatst 
 de volle 36 cent.
 de volle 36 cent.

bij bepaalde onderwijsactiviteiten geldt bijv ook 0 %, bij andere weer niet, etc.
 bij bepaalde onderwijsactiviteiten geldt bijv ook 0 %, bij andere weer niet, etc.  

de stammetjes kun je uiteraard pureren en dan zie je natuurlijk niet meer of het een stammetje of roosje was
 de stammetjes kun je uiteraard pureren en dan zie je natuurlijk niet meer of het een stammetje of roosje was   
   ) huis helemaal koud leuk zo op de zaterdagavond maar gelukkig cv monteur die langskwam en het is gefikst
 ) huis helemaal koud leuk zo op de zaterdagavond maar gelukkig cv monteur die langskwam en het is gefikst