FUN-da!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hatsikidee89

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:33

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:34

Swah schreef:
Nou ik kijk ook weer graag mee. Ons idee is nu om een (klein) huisje/opknappertje met wat grond te kopen in het noorden, ik kan mijn appartement in de stad met flinke overwaarde verkopen.

Huis in Muntendam gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/muntendam/hui ... stzijde-4/

Ik kom deze tegen, geen geld! Alleen ken ik de omgeving daar totaal niet, en echt middle of nowhere misschien? En aan een drukke weg..

Oh leuk, mijn opa en oma hebben aan die weg gewoond. Het is dichtbij zuidbroek, waar een heel aantal winkels en supermarkten zitten. Ook is het dichtbij de snelweg A7 en het treinstation richting groningen-veendam.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:39

Hatsikidee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:40

Even t pad af en t bospad op dan ben je er Haha! Ik rij zelf ook in die omgeving dus ik weet waar het huis staat

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:47

Hafje89 schreef:
Even t pad af en t bospad op dan ben je er Haha! Ik rij zelf ook in die omgeving dus ik weet waar het huis staat

Het is hemelsbreed al 4 km...

Hatsikidee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:48

Brainless schreef:
Hafje89 schreef:

Het is hemelsbreed al 4 km...

Hoe bedoel je?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:57

Hafje89 schreef:
Hoe bedoel je?

Afbeelding
Dat het verder is dan even een pad afrijden.

Hatsikidee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:59

Zit een bos voor t huis! Niet super groot maar genoeg voor een leuke bosrit van een uur

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:02

DFW is wel wat verder weg dan grenzend aan het huis. Dat kleine plukje bomen wat je dichtbij het huis ziet via de satelliet foto zou ik geen bos noemen. Maar goed ik ben dan ook verwend met de Utrechtse Heuvelrug praktisch naast de deur.

Hatsikidee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:04

SusanH schreef:
DFW is wel wat verder weg dan grenzend aan het huis. Dat kleine plukje bomen wat je dichtbij het huis ziet via de satelliet foto zou ik geen bos noemen. Maar goed ik ben dan ook verwend met de Utrechtse Heuvelrug praktisch naast de deur.

Haha! Zo groot is dit niet inderdaad! Maar voor t huis loopt een bospad! T land voor het huis grenst daar aan, ik denk zelfs dat je via t land t bos in kan maar dan moet je eerst even wat snoei werk doen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:22

Het staat idd misschien niet Met de achtertuin aan/in het bos
Maar het scheelt idd niet veel

En iets wel of niet bos vinden... sja, Er hebben niet overal een Utrechtse heuvelrug, loonse en drunense duinen of veluwe naast de deur

In mijn directe omgeving is Er Alleen polder , dan is dat kleinere bos daar al een Walhalla
Hoewel ik paard tegenwoordig tegen de loonse en drunense duinen aan heb staan

Hatsikidee89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 13:28

Sonja_vR schreef:
Het staat idd misschien niet Met de achtertuin aan/in het bos
Maar het scheelt idd niet veel

En iets wel of niet bos vinden... sja, Er hebben niet overal een Utrechtse heuvelrug, loonse en drunense duinen of veluwe naast de deur

In mijn directe omgeving is Er Alleen polder , dan is dat kleinere bos daar al een Walhalla
Hoewel ik paard tegenwoordig tegen de loonse en drunense duinen aan heb staan

Zoiets ja! T is dat wij koeien hebben en die daar niet passen, maar anders was zoiets voor ons perfect geweest! Heerlijk vrij wonen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 07:49

Bijzonder pand met veel historie: https://www.funda.nl/koop/amerongen/hui ... straat-35/

Zou je hier echt alleen voor de grond betalen? Huis is niks meer volgens mij: https://www.funda.nl/koop/achterveld-ut ... rseweg-22/

Hier namelijk wel een huis op ongeveer evenveel land aan dezelfde weg: https://www.funda.nl/koop/achterveld-ut ... seweg-7-b/ ik vind het mooi.

Ik had het idee dat dit mooi vrij lag maar volgens mij zit je naast een soort bungalowpark: https://www.funda.nl/koop/uddel/huis-40 ... pstede-44/

Hier betaal je wel echt voor de plek, maar wat een geweldige plek ook: https://www.funda.nl/koop/vaassen/huis- ... nseweg-32/

Edit: nog eentje dan, met platte dieren aan de muur en op de vloer := https://www.funda.nl/koop/epe/huis-4029 ... nenweg-10/

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:01

Die in Uddel ligt idd direct naast een camping met veel jaarplaatsen. (Wij hebben daar 7 jaar een stacaravan gehad) De ligging is verder wel fantastisch: je zit direct aan het bos en het is een rustig stuk van de Veluwe.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:19

Die op het Kroondomein: 2 ton in prijs verhoogd in 3 maanden en ook nog erfpacht? Ik vind het een hoop geld voor dat huis. En ook nog gunning, zou je bij W-A en Max op de koffie moeten :')

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:21

Die in Vaassen is wel bizar duur vooral vanwege de erfpacht denk ik. Wel bizar dat die vraagprijs bijna 2 ton omhoog gegaan is.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:23

Die in Vaassen willen niet verkopen joh. Zie ook de tekst. Is piepklein huisje.
Ben toevallig vorige week langs gereden. Iets verderop aan dezelfde weg ligt voor hetzelfde geld een flinke villa.
Hangt ook scheef bordje in de tuin van jaap.nl ipv eigen makelaar.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 09:04

Voor dat geld zou ik het niet eens kopen,het is een mooie plek maar er zijn meerdere mooie plekken met meer huis voordat geld.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 11:53

Swah schreef:
Nou ik kijk ook weer graag mee. Ons idee is nu om een (klein) huisje/opknappertje met wat grond te kopen in het noorden, ik kan mijn appartement in de stad met flinke overwaarde verkopen.

Huis in Muntendam gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/muntendam/hui ... stzijde-4/

Ik kom deze tegen, geen geld! Alleen ken ik de omgeving daar totaal niet, en echt middle of nowhere misschien? En aan een drukke weg..

Je zit daar aan het begin van een racebaan, huis pal op de weg. Ik zou er niet graag zitten! Ook zit gelijk over de brug een vrij drukbezocht café. In Muntendam zelf heb je meer dan genoeg voorzieningen voor de dagelijkse dingen en Veendam ligt op 5 minuten rijden waar ze echt alles hebben wat je nodig hebt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 12:11

Dat idee had ik ook van Vaassen die tekst ook alleen voor wie het kan betalen. Pfff dan zou ik al afhaken. Belachelijk duur ook al vanwege de erfpacht.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 12:37

Fitzroy schreef:
Die op het Kroondomein: 2 ton in prijs verhoogd in 3 maanden en ook nog erfpacht? Ik vind het een hoop geld voor dat huis. En ook nog gunning, zou je bij W-A en Max op de koffie moeten :')

Die prijswijziging was trouwens op de dag na aanmelding, dus dat is gewoon correctie van een fout bij de makelaar geweest. Zie je wel eens vaker. Ziet er alleen op Funda raar uit

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:27

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:31

Dat is een sticker/poster achtig iets volgens mij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 21:15

manzano schreef:
Die prijswijziging was trouwens op de dag na aanmelding, dus dat is gewoon correctie van een fout bij de makelaar geweest. Zie je wel eens vaker. Ziet er alleen op Funda raar uit

Ik ken een huis die ging van 174000 naar 364000. Na al sowieso een half jaar op funda. Vraag me nog steeds af of ze niet 164000 bedoelden :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 23:02

idinn schreef:
manzano schreef:

Ik ken een huis die ging van 174000 naar 364000. Na al sowieso een half jaar op funda. Vraag me nog steeds af of ze niet 164000 bedoelden :+

Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen.