Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyxx schreef:Stille meelezer heeft een vraag![]()
Over 2 weken gaan we verhuizen, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik het wil gaan doen met een tv-meubel. Hoe doen jullie dat met de tv en de kastjes (provider en dvd-speler)? Hebben jullie nog mooie tips?![]()
Oh en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd waar jullie je boeken en fotoalbums laten
dus nog eentje met kabel) 

het is dan nog eens exact wat we graag wilde.

Jennyxx schreef:Stille meelezer heeft een vraag![]()
Over 2 weken gaan we verhuizen, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik het wil gaan doen met een tv-meubel. Hoe doen jullie dat met de tv en de kastjes (provider en dvd-speler)? Hebben jullie nog mooie tips?![]()
Oh en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd waar jullie je boeken en fotoalbums laten
maar die heb ik jaren geleden al eruit gedaan. Jennyxx schreef:Stille meelezer heeft een vraag![]()

DubbelDun schreef:[...]
Nu (het bovenste kastje lijkt geel, maar dat vertekend door de lichtinval) bij omdraaien met de TV-deurtjes was de kleur niet anders als de rest.
[ Afbeelding ]
De foto's van de makelaar zijn helaas om te janken, doen het huis totaal geen goed en geven nauwelijks inzicht in de situatie. Komende woensdag hebben we een tweede bezichtiging en ga ik zelf wat plaatjes schieten