Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:22

Prachtig hoor

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:55

Gaaf stekkie BeFunny!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 20:18

Supermooi uitzicht en keuken! Vindt alleen de kleuren groen niet zo matchen in je woonkamer. Of ga je dat nog aanpassen?

Hier alvast wat herfstdeco ingeslagen :))

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:29

Je bent er vroeg bij :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:10

Je bent er lekker op tijd bij inderdaad!
Wij slaan dit jaar de herfst deco nog even over. In november verhuizen dus ben al begonnen met niet teveel in huis halen :)
Als we er 1 december helemaal inzitten ga ik gelijk door voor de kerstversiering denk ik _O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:12

Ja idd lekker vroeg :))

Gelijk door naar de kerstversiering is ook leuk :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 23:08

SpikkelFire schreef:
Supermooi uitzicht en keuken! Vindt alleen de kleuren groen niet zo matchen in je woonkamer. Of ga je dat nog aanpassen?

[ [url=m/b1Tam1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kleed daarvan klopt de kleur niet in de foto. Net als dat de klok echt rond is en de kast ook niet klopt. Geen idee hoe dat kan. Ik vind het wel mooi matchen in het echt. Dus ga dat niet aanpassen. Maar op de foto lijkt het kleed meer grijzig. Maar dat is dus niet zo.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 07:31

Queelens schreef:
Je bent er lekker op tijd bij inderdaad!
Wij slaan dit jaar de herfst deco nog even over. In november verhuizen dus ben al begonnen met niet teveel in huis halen :)
Als we er 1 december helemaal inzitten ga ik gelijk door voor de kerstversiering denk ik _O-

Oooh ik droom ook al van de kerstverlichting in ons nieuwe huis <3

Wij slapen al 2 nachten in ons nieuwe huis, meeste dozen zijn al mee en uitgepakt, zaterdag komen de grote spullen.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 12:18

BeFunny schreef:
SpikkelFire schreef:

[ [url=m/b1Tam1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kleed daarvan klopt de kleur niet in de foto. Net als dat de klok echt rond is en de kast ook niet klopt. Geen idee hoe dat kan. Ik vind het wel mooi matchen in het echt. Dus ga dat niet aanpassen. Maar op de foto lijkt het kleed meer grijzig. Maar dat is dus niet zo.
ah vandaar! Hij steekt idd een beetje af zo op de foto. Fijn dat het in het echt wel mooi staat :)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:17

Oh nee, herfst! Dat wil ik zolang mogelijk negeren :D Wel een toffe pompoen trouwens, velours?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:23

Dat is een knuffelpompoen :)

Ik vind herfst wel gezellig zolang ik niet naar buiten hoef.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 17:27

Hij is idd van velours!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:09

Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoning :D Een prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? Afbeelding
Mijn ervaring is dat ze bij de Praxis oid niet zo goed zijn met adviseren over kleuren/tinten verf.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:21

Mooi BeFunny!

Ik ben blij met mijn nieuwe tafel. Was iets met de levering van het hout dus in plaats van een week of 7 moesten we 11 weken wachten.
Na de vakantie gaat mijn man van de oude tafel vensterbanken maken.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 22:57

Zo, ik heb ook weer een interieurdingetje om te delen :D.

Wij hebben een zeilboot gekocht en gaan de kajuit naar onze smaak opnieuw schilderen/inrichten in de stijl van de boot :D. Enorm veel zin in. Vrijdag halen we haar op en dan zal ik interieurfoto's delen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 06:52

Silenna schreef:
Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoning :D Een prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? [ [url=m/Jun6R5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn ervaring is dat ze bij de Praxis oid niet zo goed zijn met adviseren over kleuren/tinten verf.. :=

Dat is zo te zien histor forel. Mooie kleur. Zelf ben ik afgelopen weekend maar eens flink out of the box gegaan met tangerine van flamant. Hij is nog wat vlekkerig omdat deze foto is gemaakt toen het nog niet helemaal droog was.

Afbeelding

Met aan de andere wand en in de keuken (tje) de bladeren.

Afbeelding

Het lijkt heel druk in mijn poppenhuisje maar het geeft meer diepte dan al dat wit wat het origineel was. De oranje muur was poepkleur. Komende week nog een plank aan de muur en dan hebben de boeken ook weer een plek.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:47

Heel gedurfd maar het pakt wel mooi uit.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 08:00

Wauw, ik vind het echt heel tof geworden Jenny!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 08:40

Gaaaaf die oranje muur!!

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd en al heel blij met ons zit hoekje (echte tv meubel komt over 2 weken en een salontafel moeten we nog uitzoeken maar eigenlijk vinden we de tijdelijke best leuk :')
Afbeelding

De rest van de woonkamer is nog een beetje leeg zonder eettafel (komt het weekend), zonder dressoir (komt over 2 weken), de paneelgordijnen (we moeten de rails inkorten omdat hij niet meer past door het stucwerk) en een tweede zitje (moeten we nog uitzoeken) :))
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 09:02

Jennyj01 schreef:
Silenna schreef:
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? [ [url=m/Jun6R5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is zo te zien histor forel. Mooie kleur. Zelf ben ik afgelopen weekend maar eens flink out of the box gegaan met tangerine van flamant. Hij is nog wat vlekkerig omdat deze foto is gemaakt toen het nog niet helemaal droog was.

[ [url=m/3DjBkr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met aan de andere wand en in de keuken (tje) de bladeren.

[ [url=m/gDtBiR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt heel druk in mijn poppenhuisje maar het geeft meer diepte dan al dat wit wat het origineel was. De oranje muur was poepkleur. Komende week nog een plank aan de muur en dan hebben de boeken ook weer een plek.

Gaaf dat oranje <3.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 09:21

@jenny: dat is een mooie diepe/warme kleur en met dat schilderij helemaal top!

@silena: ik heb een zandkleur muur (safari). Ook heel goed te kombineren met diverse andere kleuren.
Hier een deel van de muur (foto ging meer over het kastje wat net af was :) )

Afbeelding

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 09:58

Silenna schreef:

Praxis is niet geweldig nee. Had 3 kleuren uitgezocht van Flexa. Die beste meneer zegt, ik kan ze ook met eigen merk mengen, kleur is hetzelfde. Mooi niet dus. De kleuren waren echt totaal anders :(

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:09

Tof om te lezen dat meer mensen het gaaf vinden. Ik ben dol op verven en behangen dus dit is het tot de volgende brain wave zich weer aandient :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:15

Lindor92 schreef:
Silenna schreef:

Praxis is niet geweldig nee. Had 3 kleuren uitgezocht van Flexa. Die beste meneer zegt, ik kan ze ook met eigen merk mengen, kleur is hetzelfde. Mooi niet dus. De kleuren waren echt totaal anders :(

Bij gamma hetzelfde! Ook een flexa kleur laten mengen in gamma, was mooi een andere kleur!

Fillis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:57

Wow, mooie voorbeelden hierboven! Met name dat bladerbehang staat echt goed!

Zijn er hier mensen met een donkere woonkamer die wel kleur en/of patroon op de muren hebben? Ik kan er nergens advies over vinden, behalve 'verf alles wit', wat ik echt enorm saai vind...