Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SpikkelFire schreef:Supermooi uitzicht en keuken! Vindt alleen de kleuren groen niet zo matchen in je woonkamer. Of ga je dat nog aanpassen?
Hier alvast wat herfstdeco ingeslagen
[ [url=m/b1Tam1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Queelens schreef:Je bent er lekker op tijd bij inderdaad!
Wij slaan dit jaar de herfst deco nog even over. In november verhuizen dus ben al begonnen met niet teveel in huis halen
Als we er 1 december helemaal inzitten ga ik gelijk door voor de kerstversiering denk ik
BeFunny schreef:ah vandaar! Hij steekt idd een beetje af zo op de foto. Fijn dat het in het echt wel mooi staatSpikkelFire schreef:Supermooi uitzicht en keuken! Vindt alleen de kleuren groen niet zo matchen in je woonkamer. Of ga je dat nog aanpassen?
Hier alvast wat herfstdeco ingeslagen
[ [url=m/b1Tam1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kleed daarvan klopt de kleur niet in de foto. Net als dat de klok echt rond is en de kast ook niet klopt. Geen idee hoe dat kan. Ik vind het wel mooi matchen in het echt. Dus ga dat niet aanpassen. Maar op de foto lijkt het kleed meer grijzig. Maar dat is dus niet zo.
Silenna schreef:Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoningEen prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? [ [url=m/Jun6R5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn ervaring is dat ze bij de Praxis oid niet zo goed zijn met adviseren over kleuren/tinten verf..
Jennyj01 schreef:Silenna schreef:Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoningEen prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Nu wil ik graag 2 muren in de woonkamer een mooie zandkleur schilderen (zie foto). Heeft iemand hier toevallig zo'n kleur op de muur, of welke kleur aan te raden is? [ [url=m/Jun6R5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn ervaring is dat ze bij de Praxis oid niet zo goed zijn met adviseren over kleuren/tinten verf..
Dat is zo te zien histor forel. Mooie kleur. Zelf ben ik afgelopen weekend maar eens flink out of the box gegaan met tangerine van flamant. Hij is nog wat vlekkerig omdat deze foto is gemaakt toen het nog niet helemaal droog was.
[ [url=m/3DjBkr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met aan de andere wand en in de keuken (tje) de bladeren.
[ [url=m/gDtBiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het lijkt heel druk in mijn poppenhuisje maar het geeft meer diepte dan al dat wit wat het origineel was. De oranje muur was poepkleur. Komende week nog een plank aan de muur en dan hebben de boeken ook weer een plek.
Silenna schreef:Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoningEen prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Lindor92 schreef:Silenna schreef:Hoi! Ik lees hier al tijden mee, en wij mogen aankomende week naar onze nieuwe huurwoningEen prachtig appartement, dus enorm veel zin in!
Praxis is niet geweldig nee. Had 3 kleuren uitgezocht van Flexa. Die beste meneer zegt, ik kan ze ook met eigen merk mengen, kleur is hetzelfde. Mooi niet dus. De kleuren waren echt totaal anders