Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelaa2 schreef:Saskiaatje schreef:Mag ik me hier ook melden?
Mijn prachtige verloofde en ik zijn ook rustig aan het rondkijken naar een koophuisje.
We zoeken een huisje in Hilversum, minimaal 75m2 en met tuin, voor onze twee poezenkinderen.
Huis wordt wel gekocht met oog op de toekomst, dus moet minimaal 2 slaapkamers hebben.
Zaterdag een huisje bezichtigd, beneden prachtig en ruim, maar boven heel erg klein.
Dat wordt 'm dus niet.
Aanstaande zaterdag weer een bezichtiging, dit keer bij een huis waar we al vanaf dat wij zijn gaan zoeken enthousiast over zijn. Bij de aanvraag van een bezichtiging bleek het huis onder voorbehoud verkocht te zijn. Koper kreeg de financiering echter niet rond, dus nu gaan we alsnog bezichtigen.
Hopen dat 't wat is!
M'n vriend heeft n appartement die die kwijt wil in Hilversum. Maar helaas is het een appartement met maar 1 slaapkamer en geen tuin
In welke buurt gaan jullie kijken?
Somebody_ schreef:Hè Sas. Leuk dat jullie samen op zoek zijn naar een huis. Succes met de zoektocht.
@_Marinke_ gefeliciteerd he! Ik lig inmiddels al eventjes wakker. Over een paar uurtjes is het zover
Eleionomae schreef:Haha daar hebben wij ons ook op gericht bij huizen. Er moeten Kids en katten in kunnen