Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leorah schreef:Wij zijn terug en het huis is van ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (okey, van de bank eigenlijk, maar goed). Ik ben SUPERblij, maar voel me aan de andere kant ook wel een beetje geruïneerd door het afsluiten van een hypotheek. Maar goed, dat hoort erbij en zal wel wennen. We kunnen VERHUIZEN!!!!!!!!
Roosjes, heeeeeeeeeeeel veel succes zo meteen!!!!!!!!!!!!
Tinkels schreef:Probeerde de notaris jullie ook nog allemaal dingen aan te smeren? Samenlevingscontract.. hebben we al... mhmm ik zie er geen testament bij.. nee klopt maar hebben we al...
Symbeami schreef:Testament is wel belangrijk om over na te denken. Wij hebben destijds wel alles gedaan, samenlevings contract en testament. Wel zo fijn, alles geregeld. Ik zie dat niet echt als "aansmeren" zijn toch belangrijke dingen om over na te denken....
DeniseM schreef:@Mjetterd
Samen met mijn vriend gekocht!!
Moet wel het een en ander gebeuren..
Heel spannend allemaal maar wel zin in!
Heb jij al iets gevonden??
Mjetterd schreef:Ik verwacht ook niet dat ze dit bod gaan accepteren, maar hoop dat er een tegenbod komt rond de 185-190.
Symbeami schreef:Mjetterd schreef:Ik verwacht ook niet dat ze dit bod gaan accepteren, maar hoop dat er een tegenbod komt rond de 185-190.
Tuurlijk altijd iets lager bieden, en inderdaad hopen dat je elkaar ergens tegemoet kunt treden. Lijkt mij wel reëel hoor. Wij zullen waarschijnlijk ook blij zijn als er alleen maar een bod gedaan wordt op ons huis.
Zo makkelijk is het niet om je huis kwijt te raken nu. Wij hebben ook wel een ondergrens voor ons zelf gesteld wat we er persé voor willen hebben. Het is ook een beetje onderhandelen en als je te hoog begint met bieden dan koop je misschien te duur.