Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou dat lijkt me dan duidelijkCitaat:Het was kiezen of 800€ (of 1200€ als mijn ouders niet 1 dag kunnen invallen) aan de vakantie BSO of zelf weekje weg.
Varekaj schreef:Zie net dat de supermarkt volgende week pyrex bewaarschalen in aanbieding heeft aan 1+1 gratis. Ze zijn met deksel en rond of rechthoek en kunnen in zowel vriezer als oven. Die ga ik alvast even bekijken!
Verder valt me op dat veel dingen in aanbieding niet noodzakelijk een koopje zijn. A-merk wasproducten zijn best vaak 1+1 maar dan zijn ze alsnog duurder dan huismerk. Vb je hebt 2 flessen A-merk voor €5,99 maar voor dat bedrag heb ik 3 flessen huismerk. Met dezelfde hoeveelheid doseringen. Op voeding heel zelden dit types korting of het zijn de duurdere soorten of het gaat om snoep, koeken, chips etc.
Best wel jammer.
, het lijkt erop dat onze villa eind van de maand verkocht zal zijn, zodat ik nog 2 dagen heb om eea te plaatse te regelen zoals internet en elektra water omzetten naar de nieuwe eigenaar (beste is om dat te plaatse te doen, kost soms paar uur wachten maar dan weet ik in ieder geval zeker dat ik er vanaf ben).
en geen verhuur stress meer
Nu wat relaxter vakantie vieren is wel heel fijn!
Dus vorige week heel braaf alleen maar groente en fruit en noten gekocht. Oh en kwark om zelf kruiden-roomkaas te maken. Super lekker en makkelijk! En dat scheelt veel geld zeg!
).