Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Ik mocht net de factuur betalen van alle kosten v notaris hypotheek adviseur taxatie e.d. dag spaar centjes
Liezel1 schreef:Hoe is het nu Somebody?
Weer nieuwe (hilarische) dingen die ze mee willen nemen?
Somebody_ schreef:Eleionomae schreef:Ja wij krijgen dinsdag de sleutelik heb er zoveel zin in!
Waarom ben je zenuwachtig?
Positief zenuwachtig hoor. Ik word morgen 25, krijg mijn eerste eigen huis en ga dus tevens uit het ouderlijk huis, in mijn eentje. Heb er enorm veel zin in, maar het wordt ook even wennen.
Saskiaatje schreef:Mag ik me hier ook melden?
Mijn prachtige verloofde en ik zijn ook rustig aan het rondkijken naar een koophuisje.
We zoeken een huisje in Hilversum, minimaal 75m2 en met tuin, voor onze twee poezenkinderen.
Huis wordt wel gekocht met oog op de toekomst, dus moet minimaal 2 slaapkamers hebben.
Zaterdag een huisje bezichtigd, beneden prachtig en ruim, maar boven heel erg klein.
Dat wordt 'm dus niet.
Aanstaande zaterdag weer een bezichtiging, dit keer bij een huis waar we al vanaf dat wij zijn gaan zoeken enthousiast over zijn. Bij de aanvraag van een bezichtiging bleek het huis onder voorbehoud verkocht te zijn. Koper kreeg de financiering echter niet rond, dus nu gaan we alsnog bezichtigen.
Hopen dat 't wat is!