Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris schreef:Telpeva schreef:Inmiddels is mijn maandbedrag voor stroom en gas meer als het dubbele van wat ik daar vorig jaar betaalde, is die stijging bij jullie vergelijkbaar?
Ligt eraan. Er zijn hier mensen die 1,50 per m3 gas betalen, maar ook mensen die 2,32 per m3 gas betalen...
Telpeva schreef:Inmiddels is mijn maandbedrag voor stroom en gas meer als het dubbele van wat ik daar vorig jaar betaalde, is die stijging bij jullie vergelijkbaar?
Yv_ schreef:Telpeva schreef:Inmiddels is mijn maandbedrag voor stroom en gas meer als het dubbele van wat ik daar vorig jaar betaalde, is die stijging bij jullie vergelijkbaar?
Jep. Ik moest in januari overstappen. Ik ben er 50% bovenop gaan betalen. Van 0.74 gas naar 1.47 en dat met variabel contract (gelukkig wel voor een jaar deze prijs). Als ik nu overstap, wordt het gewoon weer het dubbele van wat ik nu betaal
DiantaM schreef:Ik heb altijd variabel gehad en heb nu net het nieuwe tarief binnen, 1,69. Het fijne van Eneco is dat ze tussendoor verlagen. Heb ik al een paar keer gehad.
Winged schreef:Mijn slimme meter wil nog steeds niet uitlezen... Morgen maar weer even bellen. Zo irritant!
Sansevieria schreef:@Sunnda, als je toen geen variabel tarief had, en je de correcte prijs genomen hebt incl. alle leveringskosten niet nee.
Kan in de transportkosten of btw zitten, weet je heel zeker dat dit het maandbedrag enkel voor gas is, of zit daar ook de stroom in, of als dat je "eindmaand" van (jaar) afrekening is, wellicht al een nieuw voorschot voor de aankomende maand?
Zoiets zal het wel zijn vermoed ik eens.
Maris schreef:Zijn bij jullie (degene met variabel contract ) de kosten nu omhoog sinds 1 juli ?
Is er iemand bij Vattenfall ? Ik ben wel benieuwd dan wat je moet betalen voor een m3 gas.
ingedebruijn schreef:Maris schreef:Zijn bij jullie (degene met variabel contract ) de kosten nu omhoog sinds 1 juli ?
Is er iemand bij Vattenfall ? Ik ben wel benieuwd dan wat je moet betalen voor een m3 gas.
Mijn kosten zijn omlaag. De app ligt eruit dus kan het niet exact zien of dat nu puur door de btw verlaging is of niet. Scheelt in ieder geval 15 euro per maand.
Maris schreef:Zijn bij jullie (degene met variabel contract ) de kosten nu omhoog sinds 1 juli ?
dandy123 schreef:Ik krijg 9 juli de variabele van fattenfall ,omdat de btw naar beneden gaat komt hij op maar 0.84 per m3