Ik vind het ook altijd heel aantrekkelijk, maar vind het idd wel prijzig en kan nooit goed besluiten voor welke set dan
Het liefste voor de Tardis, maar die kan ik dan weer niet vinden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het liefste voor de Tardis, maar die kan ik dan weer niet vinden.
De verrassing was dat ie vandaag dus al kwam. Was een enorme doos en ging er van uit dat het een zak hondenvoer was die ik ook besteld had. Dus in de garage gezet, paar uur later bekeek ik mijn mail en een mail van Postnl dat pakketje met hondenvoer kwam. Hmmm, die grote doos was DPD.
Toen toch maar even open gemaakt.
. Ik heb nog geprobeerd om de set stiekem mee naar huis te nemen maar dat is mislukt
Zebrastreep schreef:Ik bedoel ook leuk cadeau dat het pakket vandaag al kwam ipv na 1 december.
Wel fijn dat het bezorgen goed is gegaan , ik ben altijd een beetje huiverig met alles wat geen postnl is... helemaal met dure pakketen. Ze zijn al genoeg van mij kwijtgeraakt of dat het pakket ergens lag maar onbekend waar. Is gelukkig nog niet met lego gebeurd , maar ik zou zoiets duurs best een beetje spannend vinden.
.
en ik heb er een leuk idee voor. Ik heb een terrarium leeg staan. Ik wil daar de insecten samen met wat lego plantjes inzetten en een gevuld terrarium van maken maar dan zonder dat er eten of warmte nodig is. De vlinder wil ik het hoogste zetten, de bidsprinkhaan in het midden en deze enorme kever onderop.

kerstboom en kerstkrans. Die ga ik afbreken na kerstmis en weer in december opbouwen