Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Half december krijgen wij de sleutels van ons eerste koophuis. Buiten ons twee, hebben wij nog 2 huskies en 2 katten. Jullie snappen dat dit de hele dag door voor een haren confetti zorgt.
Wat voor bank hebben jullie met huisdieren? Enige dat we niet willen is leer.
beauty1love schreef:Een schets heb ik zo niet maar even een foto van Pinterest. Indeling is precies hetzelfde en zijn voornamelijk witte meubels en een licht eiken ronde tafel. Op de plek waar de eettafel staat zit nog een raam.
[ [url=m/UTRESR.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bank is dus hetzelfde groen als de verf en van fluweel stof.
De roze beige is de humble blush van flexa.
We hebben nu die kleur blauw in ons huidige huis en daar ben ik een beetje op uitgekeken
beauty1love schreef:Mag ik ook even binnenvallen?![]()
Lees al een tijdje mee maar nu gaan we zelf binnenkort verhuizen en ben ik erg in dubio over de kleur op de muur.
[ [url=m/FinVY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De lichte roze/beige komt achter onze donkergroene bank. En achter het tv meubel en bij de eettafel willen we graag werken met twee elkaar overlappende kleurblokken werken. Een van de twee kleur blokken wordt donker groen (de exacte kleur van de bank) alleen voor het tweede vlak ben ik er nog niet helemaal uit.
Wat vindt bokt?
beauty1love schreef:Ik vind het ton sur ton effect erg gaaf maar denk dat ik dat in combinatie met een groene bank te groen vind.
Bedankt voor de tips allemaal, we gaan er rustig nog even over nadenken. Zal hier wel een foto plaatsten van wat het uiteindelijk is geworden