Prairy: fijne plannen. Ik hoop over 15 jaar te emigreren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem92 schreef:Ik heb mijn eerste maand met minder inkomsten overleefd en het ging opzich prima. Moet wel iets meer opletten en minder kleding kopen maar het is te doen. Ik geniet echt enorm van mijn extra vrijheid.
Varekaj schreef:Pas op met paarden, da's verslavend. Voor je het weet heb je er 2 (of meer)
Mijn overblijvende paard loopt geen 100% onder zijn huidige zadel. Het past nét niet ideaal zeg maar. En ik heb nu de knop omgedraaid. Zijn net niet passende erreplus en dan de symbion van mijn overleden tinker gaan beide de verkoop in, en vanuit dat budget laat ik dan een goed, nieuw en perfect passend zadel aanmeten. Normaal gezien moet ik er dan zelfs nog aan overhouden en dat gaat uiteraard de spaarboek op.
Goodbudget ga ik eens bekijken poes! Ik werk nu zonder potjes, ik gooi eigenlijk gewoon alles wat ik kan missen rechtstreeks op de spaarrekening.
Citaat:Ik merk dat ik het maandbudget voor algemene uitgaven lastig vind bijhouden/inschatten. In mijn bank app kan ik dat allemaal heel goed bijhouden, visualiseren etc, maar merk bij mijzelf dat het best wel alles of niets is: of ik zit de hele maand op mijn handen en koop bijna niks, of ik let niet meer op want ik ben het overzicht toch al verloren.
Herkent iemand dit misschien?