Wat bezielt sommige mensen toch

Heel erg fijn dat we een kijkje mochten nemen in jullie leven. Bedankt hiervoor!
Geniet van de lente, van elkaar en van de rust op jullie mooie plekje !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheaD schreef:Hoi allemaal,
sorry voor mijn late reactie. Maar helaas moet ik jullie teleurstellen en komen er geen nieuwe stukjes meer... Er is namelijk een persoon, die mijn informatie die ik deel, op een verkeerde manier gebruikt, niet een bokker gelukkig! en tot ik heb bedacht, wat ik hier aan kan doen, deel ik even niets meer over mijn leven op het wereld wijde web. Ik heb ook mijn blogs tijdelijk offline gehaald. Het is altijd een risico als je dingen deelt op het web en meestal maak ik mij hier ook niet druk om, het is immers geen hele persoonlijke informatie maar wat deze bepaalde persoon doet bevalt mij niet.... Ik vind het echt heel jammer, want ik genoot van het schrijven en was altijd zeer verheugd over jullie leuke, lieve, en meedenkend reacties.
Maar verder gaat alles hier goed, langzaam komt het voorjaar eraan en de krokussen staan net in bloei.
Ik wens jullie allemaal het beste en wie weet, tot later
TheaD schreef:Dank jullie wel allemaal voor jullie hartverwarmende woordenIk hoop dat diegene afhaakt en mij vergeet als het een tijd stil is dus wie weet...
Ik vind het zo jammer dat het zo moetmaar ik blijf zeker schrijven voor mijzelf, en na jullie aanmoedigingen ga ik eens kijken of ik van mijn stukjes een aaneensluitend verhaal kan maken en misschien stuur ik het dan wel op naar een uitgever.... als ik durf...
Nogmaals bedankt