Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Wauw, dan gaan ze wel heel mooi de ruimte krijgen! Wat een gelukzakkenen sterkte met het verlies van je konijntje..
rocymax schreef:Wat ontzettend sneu van Marsh..... Sterkte...
Maar wel twee hele leuke lieve konijntjes erbij
Malenka schreef:Konijnen zijn best kwetsbaar helaas. Dat is ook waarom ikk zel zelf eigenlijk niet wil hoe leuk ze ook zijn. Het is zo'n prachtig gezicht als ze de ruimte hebben! Super leuk dat ze dat bij jullie ook gaan krijgen. Ze hebben het nu al veel beter dan bij de meeste andere mensen. Maar ze zitten straks echt in het paradijs.
LovingTweety schreef:Stille meelezer hier; je hebt niet toevallig een plekje voor eens weduwnaar konijntje? Hij is verschrikkelijk lief maar zijn vriendinnetje is afgelopen week overleden en ik vind hem nu zo zielig.
nobillity schreef:Ah wat sneu dat Marsh een sterretje is geworden. Je hebt wel 2 mooie konijnen erbij nu.
En wat een ren gaan ze krijgen zeg. Kunnen mijn 2 konijnen niet soms op visite komen hahaha.
BarbaraNova schreef:Was Marsh al een ouder konijntje? Ik heb ook zoiets gehad toen mijn vlaam ontsnapt was en mijn franse voedster had gedekt. Zij heeft het overleefd maar had 1 heel groot dood jong. Vond het zo erg!
Veel sterkte. Leuk dat je nieuwe nijntjes er bij hebt. Dekken is het beste rond 1 jaar oud. Mocht je het ooit nog willen proberen.
Xanthippe schreef:Arme Marsh, veel sterkte!
Maar wat een mooierds zijn die 2 nieuwe
Renee1991 schreef:Ah Natasja wat sneu van Marsh.. Snap dat dat je niet in de koude kleren gaat zittenGelukkig heb je nu een paar andere lieverds erbij waar je van kunt genieten.
Ik volg nog steeds met veel plezier jullie topic, vind dit echt de leukste eruit
Prairy schreef:Oh man dat rek, zo herkenbaar
MarliesR schreef:Whahaha, dat rek. Been there, done that![]()
DeniseES schreef:BWHAHAHAHAHAHAHAHA Dat rek op de grondik snap wel dat je die stok een middelvinger hebt gegeven en weg bent gelopen
Cinna is echt een leuk ding joh! De rest natuurlijk ook maar wat een leuke tekening heeft ze!
Carnaval is echt 300 jaar geledengelukkig nog wel even langs geweest voor de pleuris uitbrak, maar t wordt wel weer eens tijd... Alhoewel... je eenhoornpak... misschien lazerde de stok eraf door dat ding
ik snap t wel...
Vieze beestjesnu wel alle haren weer terug inmiddels? Lekker uit de wintervacht aan het komen
je loopt nog maar 2 maanden achter
en wat een heerlijke foto van Flits bij dat plasje![]()
Wilg was ook blij zo te zien
Ik kan niet wachten om op vakantie te gaan bij joulijkt me toch zo briljant tentje ergens op een wei
Muga schreef:Kunnen we de garantie krijgen dat als je bij bent met updaten, we gewoon elke week een update krijgen van de week ervoor? Veel te leuk om zo mee te kijken en te genieten!
Happy_Hippie schreef:hier ook nog steeds een trouwe stille volgervind je updates altijd onwijs leuk en kan niet wachten op de volgende!
JolisaJ schreef:Hahaha dat rek, pas nog gebeurd hier.Wat een zooi is het dan hè
![]()
En bah die luizen, fijn dat alle haren weer terug zijn!
Coconut schreef:Hahaha dat rekhoe is het nu met de kleintjes? Luisvrij inmiddels?
Alenthe05 schreef:Lees al een tijdje mee
is het geen optie om de mini's te scheren? Ben je er zo vanaf.
Malenka schreef:Luizen zijn echt een weerstand probleem. Dus ik zou vooral daar aan werken. Preventief behandelen heeft geen zin. En het kan dus ook prima zo zijn dat Kevin ze ook helemaal niet gehad heeft.
senna21 schreef:Wat je op de foto zag, zijn luizen. Mijten kun je ook niet preventief behandelen.
Luizen zijn wel gemakkelijker te behandelen dan mijt.
Wat meestal wel helpt is het suikergehalte in het menu laag houden.
(dus geen normale brokken en hooi met een laag suikergehalte)
Hilary schreef:Luis is inderdaad weerstand en mijt is zowel weerstand als voeding. Dus hooi en een goed vitaminebrokje zou voldoende moeten zijn.
Edit: bij luizen moet je meerdere malen wassen. Steeds na ca 10 dagen opnieuw omdat de neten dan uitkomen. Volgens mij hebben wij drie keer gewassen ooit.